Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:43
Ik heb sinds vandaag een irritant probleem met m'n Desire S. Als ik in de stock browser een link aanklik vraagt hij telkens waarmee hij de actie moet voltooien. Hierbij selecteer ik elke keer "Internet" (de stock browser dus) en vink aan dat ik dat altijd zo wil. Dit wordt echter niet onthouden waardoor ik het telkens weer moet kiezen.

Als ik vanuit een andere applicatie een link aanklik gaat het gelijk goed. Ik heb de telefoon herstart, bij Internet en Opera mini (de enige andere browser op m'n toestel) gezorgd dat ze geen standaardbrowser meer zijn (standaardwaarden wissen), van Internet alles gewist (gegevens wissen).

Iemand een idee hoe ik dit weer goed kan krijgen :/ ?

πŸ’Ά Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. πŸ“°
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. πŸ™…πŸ»β€β™‚οΈ

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je kan proberen om via menu / settings / applications / manage applications / Internet/Browser proberen om de gegevens even leeg te maken of om de standaard instelling leeg te maken, het zou kunnen helpen.

(Ik heb mijn toestel op Engels ingesteld, maar ik neem aan dat het in het Nederlands dezelfde route is. ;))

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Bananenplant
Dat heb ik dus al geprobeerd.

❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. πŸ™…πŸ»β€β™‚οΈ

• pven
  • Niet online
Oepsie, ik heb naar de verkeerde termen gekeken. Sorry!

Heb je al geprobeerd om Opera te verwijderen, daarna de telefoon te herstarten, even een URL aanklikken om daarna de browser als standaard te installeren en daarna weer Opera installeren? Ik heb het idee dat er ergens een bitje in je telefoon wat getriggerd moet worden. :)

• Bananenplant
Opera weggooien hielp *O* !

En dat bitje dacht ik ook al, maar ik was bang te eindigen met telkens een lijst met 1 optie erin :p .

• pven
  • Niet online
Mooi! :) Heb je Opera er daarna weer op gezet?

• Bananenplant
Nee, ik meld me wel weer als ik dat weer ga doen, maar heb er voorlopig nog geen behoefte aan en nu werkt het goed :) .

Pagina: 1