πΆ Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. π°
β ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. π
π»ββοΈ
Je kan proberen om via menu / settings / applications / manage applications / Internet/Browser proberen om de gegevens even leeg te maken of om de standaard instelling leeg te maken, het zou kunnen helpen.
(Ik heb mijn toestel op Engels ingesteld, maar ik neem aan dat het in het Nederlands dezelfde route is.
)
(Ik heb mijn toestel op Engels ingesteld, maar ik neem aan dat het in het Nederlands dezelfde route is.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dat heb ik dus al geprobeerd.
π»ββοΈ
Oepsie, ik heb naar de verkeerde termen gekeken. Sorry!
Heb je al geprobeerd om Opera te verwijderen, daarna de telefoon te herstarten, even een URL aanklikken om daarna de browser als standaard te installeren en daarna weer Opera installeren? Ik heb het idee dat er ergens een bitje in je telefoon wat getriggerd moet worden.
Heb je al geprobeerd om Opera te verwijderen, daarna de telefoon te herstarten, even een URL aanklikken om daarna de browser als standaard te installeren en daarna weer Opera installeren? Ik heb het idee dat er ergens een bitje in je telefoon wat getriggerd moet worden.
Opera weggooien hielp
!
En dat bitje dacht ik ook al, maar ik was bang te eindigen met telkens een lijst met 1 optie erin
.
En dat bitje dacht ik ook al, maar ik was bang te eindigen met telkens een lijst met 1 optie erin
π»ββοΈ
Mooi!
Heb je Opera er daarna weer op gezet?
Nee, ik meld me wel weer als ik dat weer ga doen, maar heb er voorlopig nog geen behoefte aan en nu werkt het goed
.
π»ββοΈ
Pagina: 1