Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Test Drive Ulimited 2: Serial problemen

Pagina: 1
Acties:

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb een paar vragen naar aanleiding van diverse problemen van TDU2.

Ik heb 2 weken geleden TDU2 geïnstalleerd op een andere pc vanwege reparatie van mijn huidige notebook.
Toen ik TDU2 op die computer had gezet en hem wou spelen moest ik eerst nog de serial activeren, toen ik die serial invoerde op ''activate'' had gedrukt kreeg ik de melding dat ik de code te vaak had ingevoerd.. Toen had ik SecuROM gemaild toen ik zag dat hun mijn activatielimiet weer 0 op konden zetten, vervolgens kreeg ik een mail terug dat hun daar de rechten niet voor hadden en dat ik er mee naar Atari moest gaan, hun konden dit wel doen.
Dit heb ik toen ook gedaan en netjes uitgelegd wat er aan de hand was, vervolgens kreeg ik terug dat hun dat niet konden doen (Wat ik wel heel vreemd vind).

Gister kon ik mijn notebook weer ophalen en net wil ik TDU2 er weer opzetten. Ik voer de serial bij de installatie in, wat prima gaat, daarna installeert hij het spel. Daarna start ik het spel en krijg ik de launcher voor me neus.
Als ik dan de serial nogmaals moet invoeren gaat hij controleren of die serial in orde is e.d en ook dat lukt en ik kan het spel spelen. (Op de andere pc faalde hij hier en kreeg ik de melding dat ik te vaak had geactiveerd)

Vervolgens start het spel en krijg ik het menu met Start te zien, als ik op een knop druk krijg ik daarna de melding ''Invalid Key, switching to Offline mode''

Als ik dus in het spel zit zegt hij dat de serial niet correct is maar bij de twee voorgaande checks wordt de code wel gewoon goedgekeurd. En op de vervangende pc faalde hij al bij de 2e check.

Ik heb de code nu in totaal 4 maal ingevoerd (bij de eerste installatie, later heb ik de game nog eens moeten installeren vanwege een pc crash, daarna op een andere laptop en nu weer op me eigen laptop)

Hoe los ik dit nu op, Atari wilt blijkbaar mijn activatielimiet niet resetten wat ik trouwens echt belachelijk vind :/

Als ik toch gewoon kan aantonen dat ik het spel legaal gekocht heb (wat ik overduidelijk ook heb gedaan) moeten hun mij toch gewoon weer toegang moeten geven.

Ik ben erg benieuwd wat ik hier tegen kan doen.

Groeten,

Richard

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr