Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:18
Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy Gio met een 4GB sd-card en ik het CopilotLive 8 geïnstalleerd.

Nu wil ik nieuwe kaarten ophalen en wil graag geheel Western Europe installeren en volgens opgave zou dit 1826 MB zijn hetgeen dus ruimschoots op de sd-card moet passen (3,67 GB beschikbaar).

En toch krijg ik de melding: "onvoldoende geheugen voor de gevraagde kaartdownload".

De melding over het geheugen heeft toch niets met de sd-card te maken .... of toch wel en doe ik iets anders fout?

Wie kan me helpen?

• Sk0Ne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 17:24
Fat32 filesystem? probeer het eens met een NFTS filesystem als je Gio dat kan lezen
nvm, Fat 32 kan blijkbaar tot 4GB files aan

[ Voor 21% gewijzigd door Sk0Ne op 05-05-2011 18:10 ]

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-11 13:50
Ik vermoed dat je op het telefoongeheugen probeert te installeren ipv de SD kaart. check de opties voor de opslaglocatie.

• TagTag
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41

TagTag

Chevrolet Corvette rocks

Ik had hetzelfde probleem, maar dan met de HTC Hero en ook een 4 Gb kaart. Ik heb het opgelost door Copilot Central 2.0 te installeren op de pc, en vanaf daar de kaarten te installeren.

http://www.alk.eu.com/copilot/central/ voor het programma.

Hier in de handleiding daarvoor. Helaas geen rechstreekse link, maar het staat helemaal onderaan (de op een na laatste)
http://www.alk.eu.com/sup...t-support/copilot8-nl.htm

Macbook 2,4ghz, Acer Aspire 1694v1, Athlon Thunderbird 1,2ghz en Phenom II X3 720 BE

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:18
TagTag schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:18:
Ik had hetzelfde probleem, maar dan met de HTC Hero en ook een 4 Gb kaart. Ik heb het opgelost door Copilot Central 2.0 te installeren op de pc, en vanaf daar de kaarten te installeren.

http://www.alk.eu.com/copilot/central/ voor het programma.

Hier in de handleiding daarvoor. Helaas geen rechstreekse link, maar het staat helemaal onderaan (de op een na laatste)
http://www.alk.eu.com/sup...t-support/copilot8-nl.htm
Ik zal het bovenstaande proberen maar misschien doe ik iets anders fout.

In principe hoef ik natuurlijk niet geheel europa maar slechts een aantal landen is genoeg maar het probleem is dan dat ik dan niet vanuit Nederland een bestemming kan zoeken in b.v. Duitsland.

Komt dan doordat ik deze kaarten dan apart download en ze niet met elkaar verbonden zijn of zijn deze toch te koppelen zodat ik niet geheel Europa hoef te installeren?

• TagTag
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41

TagTag

Chevrolet Corvette rocks

Komt dan doordat ik deze kaarten dan apart download en ze niet met elkaar verbonden zijn of zijn deze toch te koppelen zodat ik niet geheel Europa hoef te installeren?
Ik heb het net bekeken, door naast Benelux Frankrijk te installeren, maar dan kan niet niet rechtstreeks naar bijv. Parijs rijden, maar je moet van kaart wisselen bij de grens. Dan is een volledige kaart van Europa veel handiger.

Macbook 2,4ghz, Acer Aspire 1694v1, Athlon Thunderbird 1,2ghz en Phenom II X3 720 BE

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55

job

bruce the boss schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:06:
Nu wil ik nieuwe kaarten ophalen en wil graag geheel Western Europe installeren en volgens opgave zou dit 1826 MB zijn hetgeen dus ruimschoots op de sd-card moet passen (3,67 GB beschikbaar).
Je moet om de een of andere reden de dubbele hoeveelheid ruimte hebben.
Volgens mij kan je de kaarten ook gewoon van de copilot site afhalen, dat werkt ook.
De melding over het geheugen heeft toch niets met de sd-card te maken .... of toch wel en doe ik iets anders fout?
Jawel, :) De sd-kaart is velen malen groter dan het interne geheugen. Dus het is de enige plek waar het kan komen te staan. Copilot doet alleen lastig.

[ Voor 9% gewijzigd door job op 05-05-2011 19:42 ]

Pagina: 1