Ik ben op dit moment bezig met het aansluiten van mijn computer die ik gekocht heb op afuture. echter zit ik met een groot probleem. Mijn led scherm kan wel aan en ik zie het logo van het merk verschijnen maar daarmee houdt het op, vervolgens komt er een no-signal (message) te voorschijn waarbij mijn monitor vervolgens zichzelf in de standbye mode zet. Ik heb de D-sub kabel (blauw) aangesloten op mijn monitor en in de enige ingang van mijn computer aangesloten? Waar kan dit aanliggen. Ik heb het vermoeden dat afuture de assemblage niet goed heeft uitgevoerd.
Zo te horen is er iets met je videokaart. Heb je nog een andere monitor om te testen anders zou ik een DOA aanmaken bij afuture.
Werkt je systeem wel? Als je systeem niet boot, dan zal hij ook geen signaal naar je monitor sturen. Kijk dus eerst even of die wel werkt.
Wat zijn de specs van het systeem? Moederboard, videokaart, etc?
Kan het misschien zo zijn dat je een moederboard hebt met een VGA uit, maar dat je je monitor moet aansluiten op de extra ingeplugde videokaart? Meestal word onboard uitgeschakelt als er een video kaart bij gestoken is. D-Sub is nou niet echt bepaald standaard meer op de meeste video kaarten namelijk.
Kan het misschien zo zijn dat je een moederboard hebt met een VGA uit, maar dat je je monitor moet aansluiten op de extra ingeplugde videokaart? Meestal word onboard uitgeschakelt als er een video kaart bij gestoken is. D-Sub is nou niet echt bepaald standaard meer op de meeste video kaarten namelijk.
inderdaad, doe er even een linkje bij naar afuture welk systeem je daar hebt gekocht.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD502HJ, 500GB | € 33,- | € 33,- |
| 1 | LG GH22NS40 Zwart | € 17,90 | € 17,90 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Cooler Master CM 690 II | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Intel Core i5 2400 | € 145,91 | € 145,91 |
| 1 | XFX Pro 450W | € 40,94 | € 40,94 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 31,34 | € 31,34 |
| 1 | Sapphire HD 6950 1GB GDDR5 PCI-E | € 189,53 | € 189,53 |
| 1 | Asrock H61M-GE | € 55,13 | € 55,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 658,25 | |
bingo! dat wordt een verloopje scoren (of een nieuwe monitor)Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:34:
Volgens mij weet ik het probleem, klopt het dat de 6950 geen vga support? Aangezien mijn monitor enkel en alleen een d-sub stekker heeft heb ik het in de d-sub stekker van mijn computer gestopt.
Hij support wel D-Sub maar daar moet je inderdaad zoals hierboven gezegd even een verloopje voor scoren. Dingen zijn vrij algemeen verkrijgbaar dus daar kan je bijna elke computer / multimedia winkel wel voor in lopen.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:34:
Volgens mij weet ik het probleem, klopt het dat de 6950 geen vga support? Aangezien mijn monitor enkel en alleen een d-sub stekker heeft heb ik het in de d-sub stekker van mijn computer gestopt.
Pagina: 1