Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JNI] loop onderbreken

Pagina: 1
Acties:

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Ik heb een functie in android java/dalvik code die een twitterstream van internet afhaalt en vervolgens deze als string naar een native library stuurt via de JNI. Deze maakt vervolgens een for loopje welke een lichtkrant op een televisie tekend. Omdat de communicatie vanaf android naar de TV via C werkt moet ben ik genoodzaakt met de JNI te werken.

Nu wil ik eigenlijk iets hebben dat hij in dat loopje bij elke pixel checkt of er een signaal binnenkomt van de telefoon of de stream stopgezet moet worden. Ik zat te denken om een pointer mee te geven aan de functie naar een boolean die vervolgens elke keer opgevraagd wordt en ook gewijzigd kan worden maar ik weet niet of dit uberhaupt mogelijk is. Iemand een betere optie/idee?

Learn to forget...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ben ik nou gek of bedoel je gewoon iets als:
code:
1
2
while (somecheck())
  move_left(text); //Scroll text 1 pixel

:?

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 05-05-2011 15:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
RobIII schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:36:
Ben ik nou gek of bedoel je gewoon iets als:
code:
1
2
while (somecheck())
  move_left(text); //Scroll text 1 pixel

:?
Ja maar die "somecheck()" moet wel ergens worden opgeslagen denk ik

Learn to forget...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
martieadams schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:40:
[...]

Ja maar die "somecheck()" moet wel ergens worden opgeslagen denk ik
Opgeslagen? somecheck() is dan toch gewoon een functie waarin je een bepaalde check uit voert en true/false returned afhankelijk van de resultaten van die check :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Uitgaande van je beschrijving roep je nu een C functie aan om de string die je wilt zien door te geven.
Roep de functie aan met een lege string, en dan laat hij niets meer zien :P

Je vraag is me niet duidelijk verder, ligt je issue met dat die call blocked? En zo ja, hoe wil je dan die bool van waarde doen veranderen? Threading?

[ Voor 20% gewijzigd door MLM op 05-05-2011 16:14 ]

-niks-

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Zoals ik het begrijp wil je een callback in java implementeren die door de C functie wordt aangeroepen, omdat de C functie blocking is?
Pagina: 1