Apple Pro Speakers gebruiken zonder iMac G4 (voeding)

Pagina: 1
Acties:

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:30
Ik kan van iemand een setje Apple Pro Speakers overnemen maar heb zelf geen iMac G4. Nu vroeg ik me af of ik deze speakers op de een of andere manier kan gebruiken op een 2010 iMac of gewoon bij m'n TV. Het probleem is dat deze speakers gevoed worden door een iMac G4. De reden waarom ik de speakers will aanschaffen is eigenlijk gewoon als collectors item en het zou leuk zijn als ik ze dan ook nog kon gebruiken.

Ik las op internet of een iFire maar deze is helaas niet meer leverbaar. Iemand van jullie een ander idee of heeft nog iemand toevallig zo'n iFire liggen die ik over mag nemen.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

iFire's tweedehands gaan ook voor belachelijke bedragen.

Als je een beetje handig bent met electronica dan moet het wel lukken de draad de splitten en er een losse AC aan te hangen?

Wel eentje gevonden met USB, wist niet eens dat die bestond :P
http://cgi.ebay.com/Apple...1c1b6200d8#ht_3467wt_1074

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 05-05-2011 15:23 ]

• SquareOne
Mhhh zou kunnen maar dan moet ik nog behoorlijk wat research doen. Ben niet heel erg handig met elektronica.

Zag inderdaad iFire's te koop staan voor >€200. Dat is me iets te veel van het goede. Zeker als je kijk naar de nieuwprijs.
De speakers kan ik voor een nette prijs overnemen maar deze hebben de standaard aansluiting (soort van Mini Jack maar dan met voeding?)

[ Voor 49% gewijzigd door SquareOne op 05-05-2011 15:27 ]

• SquareOne
Na nog een tijdje verder gezocht te hebben kom ik tot de conclusie dat die iFire echt noodzakelijk is. Met de kabels gaan klooien zit er bij mij niet in...

Of ik moet natuurlijk een mooie G4 op de kop kunnen tikken. Wie heeft er nog een leuke staan?

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-01 13:59

n8n

Wellicht weet je hier iemand te porren die wel handig is met een soldeerbout

• mr.niceguy.89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08-2018
Koop gewoon nieuwe speakers, dan ben je goedkoper uit en krijg je meer waar voor geld.

• SquareOne
mr.niceguy.89 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:04:
Koop gewoon nieuwe speakers, dan ben je goedkoper uit en krijg je meer waar voor geld.
Ik vind die speakers gewoon mooi:p Doe het niet echt voor het geluid wat er uit komt want dat heb ik nog nooit gehoord.

Als iemand weet hoe ik de kabels kan splitten en er een losse AC aanhangen graag een omschrijving dan weet ik wel iemand die dat voor me kan doen maar hij moet wel een beetje weten wat de bedoeling is.
Pagina: 1