Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
Ontopic: al in de pricewatch gekeken?
hallo
Ik denk dat TS dit opzettelijk gedaan heeft. Bij Mythbusters hebben ze al eens bewezen dat je een speld met genoeg tijd best uit een hooiberg kan halen, ik denk dat een spelt nog factoren lastiger te ontdekken is. Hulde aan TS voor deze leuke woordspeling dus!truegrit schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:06:
Ik wou het niet zeggen, maar inderdaad, wat is dat slecht zeg.
ach...in een volgend leven lach je er om!
dat is het nou juist, daar kan ik het niet vinden..
ik kom op dit uit:
http://tweakers.net/price...jaUvjvfjfq04q7jTVtcOcc_4C
edit:
[quote]
0siris schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:09:
[...]
Ik denk dat TS dit opzettelijk gedaan heeft. Bij Mythbusters hebben ze al eens bewezen dat je een speld met genoeg tijd best uit een hooiberg kan halen, ik denk dat een spelt nog factoren lastiger te ontdekken is. Hulde aan TS voor deze leuke woordspeling dus!
[/quote]
die was goed jah, 'k had er niet aan gedagt...
[ Voor 39% gewijzigd door rohaantje op 05-05-2011 14:13 ]
Je volgende stap zou zijn om reviews te lezen van deze producten en/of ze in winkels te testen.rohaantje schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:10:
sorry 'k heb dislectie
dat is het nou juist, daar kan ik het niet vinden..
ik kom op dit uit:
http://tweakers.net/price...jaUvjvfjfq04q7jTVtcOcc_4C
Je kan veel afvangen door "het product + problem" in een zoekmachine te gooien, om te kijken of er vele problemen mee zijn.
Dyslexie is geen excuus om geen spellchecker te gebruiken, je bent niet de enige op dit forum met deze aandoening.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Je kunt ook gewoon de hoogte van de 24" opzoeken, en dan een monitor met die breedte erbij zoeken. Dat is wat meer werk, maar wellicht heb je een hogere slagingskans.
Je zult helaas toch het meeste werk zelf moeten doen, want ik weet zo uit m'n hoofd geen geschikt beeldscherm. Als je voor Eyefinity gaat kun je ook eens op internet zoeken naar voorgestelde builds. Er zijn een boel mensen die dit al gedaan hebben (wat jij wilt), dus het is het waard om daar eens naar te kijken.
Ik weet hoe vervelend dyslexie is, ik heb zelf twee broertjes met hetzelfde probleem. Desalniettemin zou je inderdaad een spellchecker kunnen gebruiken, of gewoon wat meer tijd nemen om te schrijven. Misschien dat deze post ook wat helpt? Title TK: d, t of dt? Een gids voor Tweakers en andere mensen
Meestal hou ik er niet zo van om over spelling te zeuren, maar hierbij een aantal tips, omdat het voor andere tweakers een extreem gevoelig punt is.
[ Voor 22% gewijzigd door TheMOD op 05-05-2011 14:21 ]
ik zoek nog verder.
@KkaltUu: spelt is een Nederlands woord, dus pakt de spellingscontrole hem niet:)
Dan zie je gauw genoeg of je een spelt of een speld zoekt.
Puur de opmerking 'ik heb dislectie' is te makkelijk.
[ Voor 43% gewijzigd door dion_b op 05-05-2011 22:58 ]
MSX 2 rulez more
Wat voor doel heb je met de monitoren voor ogen?
Waarom wil je ze hoogte verstelbaar hebben je kan je ook in beugels doen (als je teminste multi screen setup gaat bouwen)
pricewatch: Samsung Syncmaster BX2235 (dit mischien wat?)
Ik denk dat je je budget toch wel naar 160 euro max moet krikken wil je fatsoenlijke monitoren krijgen
http://nl.hardware.info/p...ma-e2206ws-s1#tab:prijzen
[ Voor 73% gewijzigd door maarten12100 op 05-05-2011 15:06 ]
Dat gezegd, helaas ontbreekt nogal wat eigen inzet hier. Rohaantje, je geeft gewoon een lijst van eisen en wil dat wij het voor je uitzoeken. Zo werkt dat niet op GoT...
We verwachten dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent, en als je er niet uitkomt dat je ons vertelt wat je zelf allemaal geprobeerd/gezocht hebt, wat je vond, en waar je vastgelopen bent. Zo kunnen we je niet alleen aan een antwoord helpen, maar kunnen we je gelijk ook helpen op een manier dat je het volgende keer zelf kunt. Omdat je dat hier niet doet kunnen wij dat niet, en dus gaat dit topic dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()