iPhone backup terugzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Mijn broertje dacht behulpzaam te zijn, en synchroniseerde de iPhone van mijn vader, waar veel waardevolle dingen op stonden zoals contacten, foto's, mail e.d. met zijn computer, om er muziek op te zetten, software update te doen, etc. Hij wist niet dat hierbij alle contacten e.d. verloren gingen. Volgens mij is er een backup gemaakt voordat alle belangrijke bestanden werden verwijderd, hoe zet ik die terug? Ik heb een aantal contacten terug, die op de SIM-kaart staan. Echter missen de zo'n 150 contacten die hij de afgelopen 1,5 jaar heeft toegevoegd (die waren opgeslagen op het geheugen van de telefoon). Dus, als die backup er is hoe zet ik die dan terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Dat staat gewoon vermeld op de Apple site? Heb je zelf al gezocht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Ik heb dit geprobeerd. Het probleem was echter, toen ik hem erin stak, was na 2 secondes al een nieuwe backup gemaakt (van die 2 foto's die net zijn gemaakt). Hoe krijg ik die backup van een half uurtje geleden terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Nu is de backup die ik wil, van 12:58 weg... Er staan 2 backup's van omstreeks 13:30, maar hoe kom ik weer bij die backup van 12:58???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:13
Niet helaas, die worden door iTunes verwijderd als er nieuwere backups zijn. Alleen backups van een x aantal dagen voorheen worden bewaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Is er écht geen manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Beatboxx, dit is natuurlijk een vervelend situatie. Maar dat doet er niet aan af, dat we toch wat eigen inzet van je verwachten. Wat heb je hier zelf al over gevonden?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Sowieso moet je de iPhone wipen. Dan wil 'ie aan iTunes gehange nworden en kun je een backup terugzetten. Idealiter doe je dit vanaf de computer waarmee je pa zelf sync't, er vanuitgaande dat 'ie dat met enige regelmaat doet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Wat ik zelf heb gevonden is deze pagina van Apple. Daar staat dat de backups (op mijn OS, win7) worden opgeslagen in

code:
1
\Users\(gebruikersnaam)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\

Ik ben naar die map gegaan, helaas alleen de backups van de nieuwe toestand...

Ik kan wat proberen met datarecovery.. Sinds die backup is er zo'n 200MB geschoven op die HDD, maar misschien kan ik met dit progje wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04

Umbrah

The Incredible MapMan

Heb je niet gewoon Journaling in Windows aanstaan waardoor je die files sowieso terug kan zetten naar een oudere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Eehh nog nooit van gehoord... Ik ga ff googlen, en dat progre hierboven aangegeven proberen.

EDIT: Ik heb de harde schijf uit die pc gehaald, in een andere computer gedaan, en file recovery geprobeerd. Helaas niks, ik denk dat iTunes die backup zelf al heeft overschreven.... Niks meer te vinden:'(

[ Voor 53% gewijzigd door Beatboxx op 06-05-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Rechtermuisknop op de bovenliggende map (\Backup) -> Previous Versions. Misschien dat je zo wat kan redden.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04

Umbrah

The Incredible MapMan

Snake schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:34:
Rechtermuisknop op de bovenliggende map (\Backup) -> Previous Versions. Misschien dat je zo wat kan redden.
Dat bedoelde ik met journaling ;) Zoveel mensen die dat echter uitzetten. Zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Ik heb m niet uitgezet. Ik ben nu niet thuis. Ik vergiste me overigens, het betreft een vista computer. Mijn computer is win7. Ik zal zsm berichten!
Pagina: 1