Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Bekijk profiel weer terug svp

Pagina: 1
Acties:

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
In de MyReact van gebruikers stond vroeger onder de user-icon 2 opties:
- Bekijk gallery
- Bekijk profiel

Bekijk profiel is daar weggehaald, waardoor je niet meer vanuit de MyReact niet meer op het GoT profiel kan komen. Soms vind ik het wel handig om te kijken of een user nog wel actief is op GoT, en dan even de laatste inlog check, maar die optie is dus foetsie.

Beetje omslachtig nu: Eerst klik ik op de username om op de MyReact pagina te komen, uit de URL het user-id kopieren. Dan naar Bekijk Profiel vanuit de pulldown (tweakers template), waarop ik op m'n eigen profiel kom, waarna ik m'n user-id vervang door het user-id wat ik daarvoor gekopieert heb..

Ey!! Macarena \o/

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ah vandaar dat ik het al mistte gisteren :X

Is er misschien een reden geweest waarom die is weggehaald? vind zelf die van het forum fijner dan die van de frontpage... :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat de integratie van GoT en de FP zich steeds meer begint te profileren :)
Dat was namelijk vroeger al de intentie

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Laatste inlog/onlinestatus is ook op de myreact van een user te bekijken hoor 8) Verder met Outerspace, eindelijk merge van de userprofile en gallery

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
De laatste login staat er dus niet. Let wel... Ik gebruik de tweakers template, en niet tweakers_ng..

Ey!! Macarena \o/

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hoveren over de $user was het laatst aanwezig op 04-05-2011 13:37 werkt toch hetzelfde?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan wel kijken of ik aanwezigheids-status ook tekstueel kan opnemen in myReact, maar user_profile gaat iig geheel verdwijnen...

Intentionally left blank

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Wiethoofd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:12:
Hoveren over de [afbeelding] werkt toch hetzelfde?
You is right (as usual natuurlijk) :P

Stom dat ik daar niet aan dacht.
crisp schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:17:
Ik kan wel kijken of ik aanwezigheids-status ook tekstueel kan opnemen in myReact, maar user_profile gaat iig geheel verdwijnen...
Ah zo.. Helder...

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1