What the fuck is up met Cistron?

Pagina: 1
Acties:

• 2nosedt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02-2010

2nosedt

Music-addict

Topicstarter
Omdat bART (vuile naaiers) ermee gaan kappen, ben ik nu van plan om maar over te stappen op ADSL. Ik heb gehoord dat Cistron heel goed is, maar ik heb ook verhalen gehoord dat ze failliet zouden zijn. Klopt dit nu, want ik wil het liefste wel een betrouwbare provider (niet eentje die in enkele maanden gaat kappen - zoals bART nu ook *grom*)

}:O

musica | fotografica | amalia

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Het gaat financieel niet erg goed met ze nee, maar de verbindingen die ze op dit moment hebben schijnen heel erg goed te zijn. De beschikbaarheid is echter zeer beperkt. En wachten op Cistron is ook niet echt een optie, het duurt echt nog jaren...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op zaterdag 17 maart 2001 22:54 schreef havana het volgende:het duurt echt nog jaren...
ja, voor jou en mij, maar voor hem denk ik niet, zo te zien kan hij het nu al krijgen, maar is hij bang dat cistron over enkele maandjes niet meer bestaat.
Ik durf daar niks zinnigs over te zeggen, waarom ga je gewoon niet op Chello over (die kun je - ik meen tot december - voor je bART abo-geld krijgen en DAN kijken hoe de situatie met Cistron is?

• 2nosedt

2nosedt

Music-addict

Topicstarter
Ja, maar ik zat er al eerder aan te denken om toch maar op ADSL over te stappen (ik hoor van veel kanten dat het toch sneller is), en ik zit nu dus te twijfelen tussen HCCNet, XS4ALL (op MxStream), en dus Cistron.

btw, NoFx roelt idd ;)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Als je Cistron kan krijgen, neem het ! Als het failliet gaat jammer dan >:)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op zaterdag 17 maart 2001 23:30 schreef havana het volgende:
Als je Cistron kan krijgen, neem het ! Als het failliet gaat jammer dan >:)
mee eens, setup kosten zijn maar F 299, je verliest bijna niks, KPN is veeeel trager...
btw, NoFx roelt idd
juist ja! :)

• 2nosedt

2nosedt

Music-addict

Topicstarter
ja, ik heb gehoord dat ik het nog niet kan nemen hier in Dordt (ik kan trouwens nergens op die cistron site zo'n postcode checker vinden..)

• 2nosedt

2nosedt

Music-addict

Topicstarter
oh wacht ik heb het al ;)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

http://www.fiberspeed.nl/

Hier staat de brief van b'art over het stoppen van de kabeldiensten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1