Hi Tweakerts,
Ik heb hier een HP B110a welke goed lijkt te werken, alleen de software doet regelmatig lastig met allerlei meldingen en zo ook deze:
Dit is nu al de tweede keer dat ik deze melding krijg terwijl er niks met de software, voor zover ik weet, gebeurd is.
Heeft iemand enig idee waarom ik deze melding blijf terugkrijgen? Sowieso heb ik het idee dat hun software niet de beste is
Ik heb hier een HP B110a welke goed lijkt te werken, alleen de software doet regelmatig lastig met allerlei meldingen en zo ook deze:
De pc draait op Windows 7 en is draadloos verbonden. Ook de printer werkt met WLANHP Solution Centrum kan niet worden uitgevoerd, omdat de installatie van het apparaat niet is voltooid. Sluit de usb kabel aan of voer vanaf de installatie cd het installatieprogramma voor een netwerkinstallatie opnieuw uit. Als de installatie hiermee niet wordt voltooid, of als u niet over de cd beschikt, ga dan via het startmenu naar HP/HP hulpbestanden.
Dit is nu al de tweede keer dat ik deze melding krijg terwijl er niks met de software, voor zover ik weet, gebeurd is.
Heeft iemand enig idee waarom ik deze melding blijf terugkrijgen? Sowieso heb ik het idee dat hun software niet de beste is

[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 05-05-2011 00:41 ]