Ook optie om te zoeken naar producten zonder prijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 10:18

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar producten die geen prijs kunnen hebben. Ik zoek ernaar, dus een naam invoeren heeft geen zin, en op geen enkele andere manier kan ik via pricewatch -> monitoren -> 17" selecteren en resolutie producten zonder prijs krijgen, via zoeken kan het wel, maar dan heb je de opties voor grootte en reso niet meer, dan kan je eigenlijk alleen maar op merk/type zoeken..
Dus ik zie graag een functie waarmee je ook kan zoeken naar prijsloze producten :)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Grote vraag is dan of de filtergegevens wel aangeleverd worden voor prijsloze producten.

Ik kan me enigszins voorstellen dat shops wel de gegevens voor grootte en reso etc los aanleveren op het moment dat het om een product gaat waar zij zelf ook echt een prijs voor hebben.
En dat het prijsloze gedeelte veelal vanuit de community/vergaarbak komt waarbij iemand nog net de moeite neemt om een naam in te geven, maar de filtergegevens te veel werk vindt vs te weinig opbrengst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Sleep het bolletje van de minimale prijs eens helemaal naar links, dan komt ie op "Prijsloos" te staan.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 10:18

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:40:
Sleep het bolletje van de minimale prijs eens helemaal naar links, dan komt ie op "Prijsloos" te staan.
nieuwe functie? die was er nog niet de laatste keer, maar bedankt!

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

F.West98 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:17:
[...]

nieuwe functie? die was er nog niet de laatste keer, maar bedankt!
Die was er al sinds we deze manier van sliders hebben, een jaar of twee dus ;)