RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Heb je toevallig ad-block draaien? Het linkje is naar "http://ad.doubleclick.net/", wat een adres waarvan een ad-blocker kan denken dat het een advertentielink is.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
* crisp vermoed ook een adblocker; weer een manier gevonden om die te detecteren
Intentionally left blank
Meh, had helemaal niks aangevinkt of gedaan voor tweakers.net. Ook niet in die lijsten (chrome bij mij dan), en alsnog gaan ze een linkje blokken.
Chrome Adblock version 2.3.31. Die blokkeert kennelijk dat soort linkjes als "AdBlock custom filters (aanbevolen)" staat aangevinkt! Nu ALLES uitgevinkt en zie het weer allemaal netjes en wel.
Anywayz, ik zie nu Medion weer pronken in het lijstje links!
Edit: Stomme vraag, maar hosts-file veranderen - telt neem ik ook aan voor "AdBlocking"?
[ Voor 40% gewijzigd door Xanland op 04-05-2011 23:54 ]
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Alles wat je moedwillig doet met als doel het blokkeren van ads valt onder 'adblocking' ja
Gewoon uitzonderingetje maken voor tweakers.net en wij zijn je ook weer dankbaar 
Anyway, case solved...
Anyway, case solved...
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()