Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil binnenkort een Windows Phone toestel halen, maar ik vroeg me af of de LG Optimus 7 Mango update zal krijgen, want de marketplace is nog niet geopend in Nederland en ja je zit daar dan de apps die je wilt downloaden is dan niet toegankelijk. Ik heb allerlei sites opgezocht om meer informatie te kunnen vinden. Ik lees echter alleen dat de Mango eraan komt rond medio 2011. In ieder geval bedankt!

Met vriendelijke groet,

Minh hai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Mango zou rond de herfst uit moeten komen,en ja het toestel zal de update krijgen en de marketplace zal dan werken.maar wat nog niet zeker is hoe en of ze nl taal toevoegen bij de huidige toestellen tot de mango update.
Hoop dat het duidelijk is :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam net mijn antwoord tegen bij een topic in Tweakers. Maar mijn antwoordt is zeker beantwoordt hartelijk bedankt! Maar ik heb alleen nog echter een vraag, als ik nu een LG Optimus 7 ga bestellen is het een grijze import. Heeft dat een groot nadeel voor later?

Met vriendelijke groet,

Minh hai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:08:
Ik kwam net mijn antwoord tegen bij een topic in Tweakers. Maar mijn antwoordt is zeker beantwoordt hartelijk bedankt! Maar ik heb alleen nog echter een vraag, als ik nu een LG Optimus 7 ga bestellen is het een grijze import. Heeft dat een groot nadeel voor later?

Met vriendelijke groet,

Minh hai
De toestellen die je in Nederland koopt zijn geen grijze import, zit ook een Nederlands boekje van LG bij.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 02:07
Heb Mango op mijn LG optimus 7 staan =)

Taal is alleen engels/frans/spaans/duits/frans/italiaans

Keyboard heb ik Nederlands en dat werkt erg goed!!

Je kan er naast ook andere talen gebruiken... als je Chinees kiest dan kan je karakters tekenen =P

En ja alles was in het nederlands bij de verpakking... misschien dat de OFFICIELE MANGO ook Nederlands krijgt voor dit toestel.. denk het wel maar ga er maar van uit dat het bij engels/frans/spaans/duits/frans/italiaans blijft. Voor keyboard en spell correctie in Nederlands zit al in Mango beta!

[ Voor 38% gewijzigd door Hyperik op 26-07-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De huidige toestellen, die je dus op dit moment kan kopen krijgen stuk voor stuk de Mango update. "Nadeel" bij die toestellen is dat de user interface in het engels blijft en je alleen een nederlands toetsenbord en spellingscontrole krijgt. De toestellen die je na de release van Mango krijgt, zullen een volledig nederlandse UI krijgen. Ik kreeg onlangs te horen dat er al mensen zijn die die volledig nederlandstalige rom er op hebben staan. Zou je nu dus een Optimus 7 kopen en achteraf toch volledig nederlandstalig willen gaan werken, dan zal dat met een rommetje van xda of zoiets best wel op te lossen te zijn.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
ppaddo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:06:
De huidige toestellen, die je dus op dit moment kan kopen krijgen stuk voor stuk de Mango update. "Nadeel" bij die toestellen is dat de user interface in het engels blijft en je alleen een nederlands toetsenbord en spellingscontrole krijgt. De toestellen die je na de release van Mango krijgt, zullen een volledig nederlandse UI krijgen. Ik kreeg onlangs te horen dat er al mensen zijn die die volledig nederlandstalige rom er op hebben staan. Zou je nu dus een Optimus 7 kopen en achteraf toch volledig nederlandstalig willen gaan werken, dan zal dat met een rommetje van xda of zoiets best wel op te lossen te zijn.
Tenzij LG beslist dat de update onder andere Nederlands als taal zal bevatten. Maar of dat gaat gebeuren valt te betwijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:51
Relief2009 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:52:
[...]

Tenzij LG beslist dat de update onder andere Nederlands als taal zal bevatten. Maar of dat gaat gebeuren valt te betwijfelen.
Als ze dat beslissen zullen ze zelf de roms beschikbaar moeten maken of de toestellen terugnemen om te flashen voor je. Updaten via de Zune en dan de NL language pack erbij krijgen kan nl niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat is eigenlijk ook naar. Ik had het sowieso al niet meer verwacht gezien alle tegenstrijdige berichten, maar dat het nu gewoon "onmogelijk" blijkt te zijn via het reguliere update kanaal verrast me eigenlijk wel. Was dit al vanaf dag 1 bekend of is dat iets wat pas sinds de Mango beta duidelijk is geworden?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:51
ppaddo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:43:
Dat is eigenlijk ook naar. Ik had het sowieso al niet meer verwacht gezien alle tegenstrijdige berichten, maar dat het nu gewoon "onmogelijk" blijkt te zijn via het reguliere update kanaal verrast me eigenlijk wel. Was dit al vanaf dag 1 bekend of is dat iets wat pas sinds de Mango beta duidelijk is geworden?
Dit is tijdens het Mango proces duidelijk geworden. Het is allemaal wat ingewikkelderd dan je zou denken (technisch) en daarnaast heb je ook nog met licentie overeenkomsten te maken wat wel en niet mag nu en waar men nog over zou moeten onderhandelen.

het is trouwens al wel heel lang duidelijk (en ook gecommuniceerd) dat er via de update geen NL taal wordt toegevoegd.
Pagina: 1