Hey Allemaal,
Ik heb voor mijn site een stukje java gescript. Ik heb begrepen dat je een melding kunt weergeven, als er geen java aanwezig is. Dat zou op de volgende manier kunnen:
Helaas pleurt FireFox er zijn eigen lelijke melding overheen, "U moet een plugin installeren voor dit script.", zoals te zien valt op mijn site. Ik wéét dat het in firefox ook zo kan, dat je wél de melding krijgt te zien, die je tussen de applet tags zet.
Ik heb alleen geen idee hoe. Als ik het volgende stukje op mijn site zet:
Zodra ik "code"-tag verander door Tesurl.class (mijn class), werkt het niet meer.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Marijn
Ik heb voor mijn site een stukje java gescript. Ik heb begrepen dat je een melding kunt weergeven, als er geen java aanwezig is. Dat zou op de volgende manier kunnen:
code:
1
| <applet code="jeclass.class">Melding geen java</applet> |
Helaas pleurt FireFox er zijn eigen lelijke melding overheen, "U moet een plugin installeren voor dit script.", zoals te zien valt op mijn site. Ik wéét dat het in firefox ook zo kan, dat je wél de melding krijgt te zien, die je tussen de applet tags zet.
Ik heb alleen geen idee hoe. Als ik het volgende stukje op mijn site zet:
code:
Werkt het wél in firefox. Dit stukje heb ik van een andere site gekopieerd.1
| <applet code="Tiny" codebase="./" height="18" width="60"><param name="text" value=wel">Geen java</applet> |
Zodra ik "code"-tag verander door Tesurl.class (mijn class), werkt het niet meer.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Marijn
And that's how one and one makes three.