Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Bij mij wordt de ADSL Winkel iframe op een hoogte van 79 pixels geschat in Google Chrome in combinatie met Windows 7.
In IE9 gaat het wel goed, alleen staan er dan acht lege vakjes in het selectiekader (rechts).
Als laatste zou ik nog als aanvulling hebben om niet mijn huisnummer 9999 te maken. Ziet er nogal slordig uit. Eventueel gebruik van een semi-grijze placeholder zou ook mooier zijn denk ik.
In IE9 gaat het wel goed, alleen staan er dan acht lege vakjes in het selectiekader (rechts).
Als laatste zou ik nog als aanvulling hebben om niet mijn huisnummer 9999 te maken. Ziet er nogal slordig uit. Eventueel gebruik van een semi-grijze placeholder zou ook mooier zijn denk ik.
Is dat bij jullie afhankelijk van de postcode of kunnen jullie dit reproduceren met bijvoorbeeld postcode 1234 AB huisnummer 1? Werkt het wellicht wel goed zonder frame?
Intentionally left blank
Met een andere postcode blijft hij hetzelfde doen.
Zonder frame werkt gaat hij door naar controleren beschikbaarheid, maar blijft dan daar op hangen, hij gaat dan niet verder.
Ondertussen al Firefox 4, tijdens het controleren van mijn versienummer bedacht ik mij dat FF4 er al was, en heb dus maar even geupdate.
Zonder frame werkt gaat hij door naar controleren beschikbaarheid, maar blijft dan daar op hangen, hij gaat dan niet verder.
Ondertussen al Firefox 4, tijdens het controleren van mijn versienummer bedacht ik mij dat FF4 er al was, en heb dus maar even geupdate.
Heb je toevallig javascript uitstaan? Als ik javascript uitschakel krijg ik namelijk hetzelfde gedrag.blitzkrieg schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:04:
Met een andere postcode blijft hij hetzelfde doen.
Intentionally left blank
Javascript staat aan.
Edit: net even in chrome geprobeerd, daar doet hij het wel gewoon.
[ Voor 62% gewijzigd door blitzkrieg op 04-05-2011 21:18 ]
Ik kan het enkel in Firefox (zowel 3.6 als 4.0) reproduceren als ik javascript disable. Is het misschien een extensie die roet in het eten gooit (adblock, noscript) of een virusscanner oid?blitzkrieg schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:10:
Javascript staat aan.
Intentionally left blank
Pagina: 1