Ik heb een vraag over streamen. Soms zie ik op justin.tv dat mensen een stream van hun gameplay uitzenden via hun telefoon (bijv. Iphone4). Hoe wordt dit gedaan? Word dan een kabeltje van de telefoon naar de tv aangesloten en dan de telefoon op record gezet? En hoe zit dat met dataverbruik? Werkt zoiets zonder lag op wifi?
Weet je zeker dat het realtime is en geen filmpje?
Nou dat zou ik even moeten checken (ben nu op werk). Zal vanavond even een update plaatsen hierover.
Maar zou dat dus wel kunnen wat jij zegt? Dat je je telefoon aan de tv hangt en dan opneemt op je telefoon?
Maar zou dat dus wel kunnen wat jij zegt? Dat je je telefoon aan de tv hangt en dan opneemt op je telefoon?
Hier bijvoorbeeld een stream bezig op het moment via Iphone: http://www.justin.tv/xxevacxx#/w/1162342368
En hier nog meer voor als bovenstaande gestopt is: http://www.justin.tv/search?q=iphone&commit=Search
En hier nog meer voor als bovenstaande gestopt is: http://www.justin.tv/search?q=iphone&commit=Search
Dit kan gedaan worden met programma's zoals Qik
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Justin TV heeft gewoon een iphone applicatie waar dit mee kan iirc?
Ik snap het probleem van de vraag dus niet zo goed
Ik snap het probleem van de vraag dus niet zo goed
Hmm dat is niet wat ik bedoel.. ik bedoel niet streams kijken op de iphone.
Ik kan het toch niet duidelijker uitleggen als in de beginpost..
Dus op 1 of andere manier je iphone of andere smartphone aansluiten op je monitor/tv en dat wat op de tv te zien is streamen via je telefoon naar bijv. justin.tv.
Dus niet die app die op justin.tv zelf gezegt word, want dan zou ik de iphone voor de tv moeten zetten, wat dus ook gewoon een webcam zou kunnen doen.
Ik kan het toch niet duidelijker uitleggen als in de beginpost..
Dus op 1 of andere manier je iphone of andere smartphone aansluiten op je monitor/tv en dat wat op de tv te zien is streamen via je telefoon naar bijv. justin.tv.
Dus niet die app die op justin.tv zelf gezegt word, want dan zou ik de iphone voor de tv moeten zetten, wat dus ook gewoon een webcam zou kunnen doen.
[ Voor 5% gewijzigd door wanda op 04-05-2011 21:01 ]
Volgens mij kan het niet. Live capturen, encoden én streamen van de output van een PC of console via een mobiele telefoon gaat volgens mij echt nog niet werken, zelfs niet op een iPhone...
Volgens mij is het ook nodeloos traag en ingewikkeld. Een (tweede) PC met een capture-kaart erin lijkt me veel handiger en sneller.
Ik vind overigens ook geen streams met "iphone" op justin.tv op het moment. Overigens lijkt me enkel de tag/het trefwoord "iphone" me geen garantie dat de betreffende stream ook echt met een iPhone is gemaakt.
Ik vraag me dus af of wat in je TS staat wel klopt. Hoe weet je dat de stream die je gezien hebt, van een iPhone kwam?
Volgens mij is het ook nodeloos traag en ingewikkeld. Een (tweede) PC met een capture-kaart erin lijkt me veel handiger en sneller.
Ik vind overigens ook geen streams met "iphone" op justin.tv op het moment. Overigens lijkt me enkel de tag/het trefwoord "iphone" me geen garantie dat de betreffende stream ook echt met een iPhone is gemaakt.
Ik vraag me dus af of wat in je TS staat wel klopt. Hoe weet je dat de stream die je gezien hebt, van een iPhone kwam?
[ Voor 10% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 04-05-2011 21:15 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Pagina: 1