Toon posts:

PC doet het ie ligt, niet als ie rechtop staat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mn PC op de grond leg op zn zij, dan doet ie het perfect, maar zodra ik hem rechtop zet dan gaat ie piepen. Heel raar. Ik denk dat het aan het kabeltje ligt, ik heb al heel veel gechecked, en volgens mij ligt het aan mn IDE kabel naar mn HD. Kan dit kloppen, kan het dan idd zo zijn dat ie dan zo raar gaat piepen?

Thanks...

Edit: sjit, verkeerde forum! Sorry jongens... ff niet aangedacht, verplaats maar ff aub.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Nope, kan het niet aan liggen. Ook zonder HD moet ie gewoon opstarten.
Kijk eens naar:
-losse proc
-niet goed aangestampt geheugen
-rotte voedingskabel (220v)
-rondvliegende losse schroefjes in je kast!
-losse ATX connector

de betaler vervuilt

• micmac
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-07 13:21
Heel waarschijnlijk je ventilator die piept

PIII933@1160-Kyro II 64Mb-256MB Sdram-op MSI 6309

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:28

Dreamer

Foutje

ik heb het ook gehad bij een andere computer en ben tot de conclusie gekomen dat mijn agp slot helemaal los zat en als ik dus een tikje tegen de kast gaf zag hij meteen me videokaart niet meer

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

te zware koeler die dan scheef gaat hangen?

mickey mouse casemod?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, als ik bij het moederbord boekje kijk, dan blijft ie hangen (volgens de LEDjes) bij "checking memory". Maar ik weet zeker dat ik het geheugen er goed in heb zitten, ik heb alles als 10 keer eruit gehaald en erin gezet. Allebei de kaartjes op elke slot geprobeerd, maar TELKENS blijft ie het doen. Het kan toch niet zijn dat OF al mn sloten OF al mn kaartjes kapot zijn!??!!?

Verwijderd

Is die cd-rom speler niet 90 graden gedraaid als ie plat op de grond ligt?
Heb ik ook, als de cd-rom speler rechtop staat gaat er een piepertje af in dat ding, als ik hem rechtop zet gaat de pieper uit.
(een Elite P. 24 x)

Verwijderd

Topicstarter
Eehhhhh, ja dat zou wel wat zijn: als ie in een normale positie staat gaat ie piepen, ligt ie op zn zij niet? :?
Nee, ik ben er al deels achtergekomen: als ik beide IDE kabels eruit trek, doe ie het niet meer. Kan het zijn dat een deel van mn IDE kabel beschadigd is? (als je nl. je kabel er verkeerd om indoet, gaatie volgens mij ook piepen)

Verwijderd

Een vriend van me had dat ook, ik weet alleen niet meer waaraan het lag |:(
Dat moet ik dan nog ff aan hem vragen.
Maar ik d8 dat hij zei : Dat het aan ze'n h/d lag....
Maar ik weet het niet meer zeker.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:26
haal even de stroom van je hd's af... als de pc dan opstart dan ligt het aan je hd ( niet goed vast?)

AGP kaart kan ook los zitten.
Brakke voeding?

--edit--
typo's
--edit--

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1