Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Agenda probleem Outlook 2007 - Outlook 2010

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views

Verwijderd

Topicstarter
Aanpassingen in de agenda van Outlook 2007 zijn niet direct zichtbaar in Outlook 2010.
Dit wel wanneer een aanpassing wordt gedaan in Outlook 2010, dan ziet elke Outlook 2010 dit direct.
Echter wanneer iemand een aanpassing in Outlook 2007 doet, dan ziet iedereen dit wel direct in Outlook 2007.

En sommige aanpassingen dit in de agenda van Outlook 2007 worden gedaan zijn wel zichtbaar in Outlook 2010, maar sommige aanpassingen ook weer niet.

Ik werk hier in een agenda in de Openbare mappen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een agenda in Openbare Mappen? Exchange, neem ik aan dus? Met een replicatie-schedule en een FREE&BUSY system-parameter? Is er iets te "zien" op de Exchange-server(s) of is nog niemand bezig geweest om te kijken of er bepaalde connecties, logs, anderszins dwarsliggen?

Mis een klein beetje wat je zelf al geprobeerd hebt of wat je mogelijk geconstateerd hebt maar niet snapt (anders dan de vraagstelling).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Jep, het gaat hier om en Exchange 2010 SP1 server. (en replicatie over 2 servers van de openbare mappen)
Echter hebben we hier nooit last van gehad. Totdat we dus over gingen op Outlook 2010.
Dus moet ik het wel in de Exchange server zoeken?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is dit geen verlengde van je eerdere topic hierover?

Anyway: het is natuurlijk niet handig om steeds te moeten gokken naar info. Ik stel voor dat je eerst even, zie MAX3400 in "Agenda probleem Outlook 2007 - Outlook 2010", logs etc bekijkt en mogelijkheden overweegt. En afhankelijk van of het bij voorgaande topic hoort daar met meer info reageren of een nieuw topic openen in OFF met meer info/initiatief.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.