After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dan ligt dat blijkbaar aan jouw regio, op 8375GR werkt het prima.Raven schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:31:
nieuws: Ziggo negeert advies analoge zenderaanbod programmaraden
[...]
Wanneer wordt er een werkende pagina online gezet?
"Er wordt gewerkt aan jouw nieuwe zenderoverzicht. We kunnen je eind april hierover informeren."
Zo heb je er namelijk niks aan...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Yup...Outerspace schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:35:
[...]
Dan ligt dat blijkbaar aan jouw regio, op 8375GR werkt het prima.
Net trouwens even gebeld; het gaat hier om de analoge doorgifte... Een zender als BBC2 (die ik toch veel kijk) zit ook in het standaard digitale pakket en blijft wel bestaan...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tenzij ik ik je verkeerd begrijp, is dat toch een probleem bij Ziggo en niet bij T.netRaven schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:31:
[...]
"Er wordt gewerkt aan jouw nieuwe zenderoverzicht. We kunnen je eind april hierover informeren."
Tijd voor een nieuwe sig..
Zijn er trouwens meer met problemen:
edit:
Ché Mig in 'nieuws: Ziggo negeert advies analoge zenderaanbod programmaraden - update'
[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 04-05-2011 14:58 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dan is het nog steeds een issue bij Ziggo, niet bij Tweakers.netRaven schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:50:
Nou, als er een link geplaatst wordt naar zoiets, verwacht ik wel dat de gelinkte pagina werkt
Zijn er trouwens meer met problemen: nieuws: Ziggo negeert advies analoge zenderaanbod programmaraden
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Oscar Wilde
Alsof Google bij elke pagina zet of 'ie wel/niet werkt... Net zo min dat iedereen elke pagina realtime in de gaten houdt of http ofzo nog wel te bereiken is?Raven schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:52:
Zet er dan op zijn minst bij dat die pagina niet 100% werkt...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De pagina werkt toch gewoon?! Dat je alleen een andere melding krijgt dan andere mensen is logisch. Nu moet je T.net niet gaan beschuldigen van iets wat niet klopt. De pagina functioneert zoals hij bedoelt is.Raven schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:31:
[...]
Weet inderdaad wel van de klok en klepel maar weet niet hoe ik het uit moet leggen. Zo zou je ipv van "online gezet" "gemaakt" kunnen neerzetten. Want je kan ook een speciale pagina intern online zettenRaven schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:52:
Zet er dan op zijn minst bij dat die pagina niet 100% werkt...
Self reflection is the school of wisdom