Ik ben met een Excel sheet bezig welke nogal wat macro's gebruikt.
Nu heb ik 1 button welke middels shell een *.cmd file aanroept en vervolgens een runtime heeft van een seconden of 15-20.
Wat me echter opvalt is dat het cmd venster niet op de voorgrond staat wanneer het draait.
Nu ben ik hier en daar aan het zoeken geweest hoe ik de window Active kan maken, zodat deze gedurende de draaitijd wel op de voorgrond komt te staan, maar het wil me niet lukken.
(Ik wil simpelweg dat de gebruiker kan zien waar hij op zit te wachten).
Ik gebruik de volgende code/macro om de shell aan te roepen:
Ik heb via internet al verschillende "Appactive" en "Activate.Window" codes geprobeerd maar krijg geen enkele juist aan de praat.
Nu heb ik 1 button welke middels shell een *.cmd file aanroept en vervolgens een runtime heeft van een seconden of 15-20.
Wat me echter opvalt is dat het cmd venster niet op de voorgrond staat wanneer het draait.
Nu ben ik hier en daar aan het zoeken geweest hoe ik de window Active kan maken, zodat deze gedurende de draaitijd wel op de voorgrond komt te staan, maar het wil me niet lukken.
(Ik wil simpelweg dat de gebruiker kan zien waar hij op zit te wachten).
Ik gebruik de volgende code/macro om de shell aan te roepen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Sub Statistique() cmd = Shell("U:\Server\Op\Mijn\Werk\DownLoadStatResult.cmd") End Sub |
Ik heb via internet al verschillende "Appactive" en "Activate.Window" codes geprobeerd maar krijg geen enkele juist aan de praat.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!