Ik wil gebruik maken van een XML-RPC connectie via php, dit werkt op zich prima, alleen krijg ik een rare XML terug als result.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet en wat dit betekend. Kan iemand mij uitleggen wat hier de bedoeling van is/wat het idee erachter is.
Ik heb al gezocht op XSD en WSDL zaken. Ik kom allerlei interessante dingen tegen, maar niet iets wat hier op lijkt. Overigens is h2h de dienstverlener van deze XML service.
Ik zou dit vies op kunnen lossen met een str_replace, maar daar gaat de voorkeur zeker niet naar uit.
code:
1
2
3
4
5
6
| <?xml version="1.0"?> <h2h:availability xmlns:h2h="http://h2h.connections.com/availability" id="TRAV-H2HTEST.20110504035132287"> <h2h:status code="4" description="Hotels returned in the specified area"/> <h2h:alternates> <h2h:alternate> ..... |
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet en wat dit betekend. Kan iemand mij uitleggen wat hier de bedoeling van is/wat het idee erachter is.
Ik heb al gezocht op XSD en WSDL zaken. Ik kom allerlei interessante dingen tegen, maar niet iets wat hier op lijkt. Overigens is h2h de dienstverlener van deze XML service.
Ik zou dit vies op kunnen lossen met een str_replace, maar daar gaat de voorkeur zeker niet naar uit.
"Chaos kan niet uit de hand lopen"