Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Sinds een aantal uur zijn mijn mails op een hotmail e-mailadres niet meer bereikbaar. Ik kan inloggen maar als ik op een mail klik in mijn mailbox om hem te openen krijg ik de foutmelding:
Windows Live Hotmail is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het na een paar minuten opnieuw. Als het langer duurt dan een uur, laat het ons dan weten.

Echter dit probleem heb ik nu al ruim 2 uur en ik moet toch echt bij mijn mail.
Aanvankelijk dacht het dat het misschien lag aan Firefox, maar ook op Internet Explorer doet hij het niet. Tevens heb ik een andere computer gechecked, maar ook geen succes. Vervolgens gekeken of mijn ander emailadres bij hotmail het wel doet en dat gaat perfect, ik kan al mijn mails openen daar. Toen direct uitgelogd en ingelogd in met mijn eerste emailadres, maar daar kan ik nogsteeds niet bij mijn mail.

Ik kan ook geen mail verzenden, dan krijg ik de melding: Waarschuwing Windows Live Hotmail kan het bericht niet verzenden omdat de server bezig is. Probeer het later opnieuw. Rapporteer dit probleem aan Microsoft.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met hotmail en het openen van hun mails? En is hier een redelijke oplossing voor of is het slechts een kwestie van gewoon een aantal uur/dagen wachten toch ik weer bij mijn mail kan, wat overigens voor veel problemen zal gaan zorgen :(

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:34

odan

The dark side is within all!

hier geen problemen met hotmail.
MysticSnake schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 01:57:
wat overigens voor veel problemen zal gaan zorgen :(
je gaat me toch niet zeggen dat je hotmail gebruikt voor zakelijk/belangrijke mail?

Pulse mee voor GoT!

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
Werkt hier allemaal prima.
Ik maak gebruik van Chrome en http://www.opendns.com.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

Nog geen 5 mins geleden een mailtje ontvangen van Steam. Dit werkte gewoon.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tevens heb ik een andere computer gechecked, maar ook geen succes.
Binnen hetzelfde netwerk? Morgenochtend nog eens proberen, vanaf het netwerk van de buren of zo.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Als het langer duurt dan een uur, laat het ons dan weten.

Rapporteer dit probleem aan Microsoft.
Nadat je dat uiteraard hebt gedaan, wat was het antwoord?

• MysticSnake
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 02:06:
[...]
Nadat je dat uiteraard hebt gedaan, wat was het antwoord?
Als je klikt op die link gebeurt er helemaal niets

• MysticSnake
Het probleem is opgelost, volledig vanzelf, kennelijk was de server waar mijn inbox op zit down, ik las net dat zoiets soms 4 uur kan duren, dus ja relatief gezien heb ik nog geluk gehad. Iedereen bedankt voor zijn/haar reacties :)
Pagina: 1