Toon posts:

[Gezocht] Eenvoudige bluetooth controller

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond!

Ik ben op zoek naar een type wireless controller die kan worden gebruikt als alternatief voor pen en papier bij de punten registratie van een spar/vecht wedstrijd.

Zelf kwam ik in mijn zoektocht uit op wireless muizen/keyboards/numpads/wii controllers, maar ik zoek eigenlijk nog iets eenvoudiger en goedkoper (< 20 euro), sinds dat ik een veelvoud van deze controllers nodig zal hebben voor de (kleine) sportvereniging waar ik in zit. Er moeten minimaal 2 toetsen op zitten overigens.

Ik had zelf de gedachte dat er een soort controller bestaat die eenvoudig is en wordt gebruikt voor presentaties. Helaas kon ik hier niets verder over vinden.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:32

DukeBox

loves wheat smoothies

bluetooth pen+tablet zoals de wacom untuos ?
Had je best zelf kunnen vinden.

[ Voor 95% gewijzigd door DukeBox op 03-05-2011 22:49 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
Hey Dukebox,

Ik zoek echt naar een controller (in dit geval dan het pennetje) om dit te gebruiken. Ik heb vrij weinig aan de hele touch interface omdat een hoekscheidsrechter echt alleen op 1 knopje voor de ene vechter en 1 knopje voor de andere hoeft te gebruiken. De hoekscheidsrechters zitten verdeeld over het spelersveld, dus ik heb iets nodig dat compact is en op afstand werkt. Sowieso bedankt!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-11 17:59
Waarom koop je niet gewoon 2 clickers? Gewoon van die analoge 'stappentellers'...

zoiets: http://www.amazon.com/GOG...-Mechanical/dp/B001KX1VW2

Bij de sportschool waar ik kom gebruiken ze die dingen ook...

Verwijderd

Topicstarter
@GAIAjohan,

Bedankt, die ps3 controller lijkt op het eerste gezicht goed. Daar ga ik even het een en ander over uitzoeken.

@ MicGlou,

Doel van het systeem is het betrekken van het publiek bij een wedstrijd door de puntentelling op een scherm te kunnen laten zien. Dat gaat niet met zulke analoge stappentellers helaas.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:27
Ik denk niet dat die PS3 controller werkt op de PS3, (omdat ie fake is, en dus geband), maar op de pc en voor het doel zou dat m.i. geen probleem hoeven zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 16-05-2011 15:28 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Pagina: 1