Pakjegemak bij verzendmethode?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Vandaag viel mij op dat Azerty tegenwoordig 'pakjegemak' aanbiedt als verzendmethode.

Bij 'pakjegemak' probeert TNT niet eerst twee zinloze bezorgrondes (want werkende mensen zijn nooit thuis), maar dumpt het bij een servicepunt en gooit een briefje in je bus waarmee je het pakje kan ophalen als het je uitkomt.

Ideaal voor mij, want (1) ben nooit thuis; (2) scheelt een dag t.o.v. twee zinloze bezorgrondes en (3) vind ik het vervelend om dingen bij de buren te laten bezorgen.

Maar goed, lang verhaal met korte vraag: zou 'pakjegemak' bij de verzendmethodes in Pricewatch toegevoegd kunnen worden? En dat ik daar dan ook op kan selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Yep, absoluut handig om te weten. Bedankt voor het melden, er wordt aan gewerkt!

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 14:03
Dit leek mij ook een brilliante methode om mijn nieuwe PC te laten leveren via Salland.
Alles is prima geregeld bij Salland, netjes een locatie geselecteerd (ook weekend levering op zaterdag) en de bar-code is via mail ontvangen.

De bestelling is vrijdag bij Salland weg gedaan en zou, volgens planning zaterdag ochtend moeten aankomen, in de loop van avond (na 0:00 kan je de status bekijken) is de levering op maandag gezet.
Op zaterdag ochtend heb ik maar even gebeld naar postnl om te vragen wat de reden was van uitstel, onduidelijkheid over de tijden, dit zou naar maandag worden gezet.
Nu, heden ochtend zou de levering alsnog wroden gedaan... weer niet. weer bellen en ook voor vanmiddag was de levering uitgesteld!

Reden;
in postnl's administratie stond dat de leveringen op za en ma niet gedaan konden worden.

Conclusie:
Hiermee ben ik uiteraard zeer teleurgesteld in PostNL en betwijfel of ik ooit nog voor deze verzend methode zal kiezen, dan komen ze maar wat vaker aan mijn deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Erg vervelend, maar dit is niet de plek om de service van PostNL (of de afwezigheid ervan) te gaan bediscussiëren.

Ik zal de oorspronkelijke vraag nog eens naar de verantwoordelijke persoon doorzetten, want ik zie zo 1,2,3 de functionaliteit nog niet opgenomen.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Nu online
Is er nog iets uitgekomen, of is het toevoegen van 'PakjeGemak' bij verzendmethode lastig/onzinnig of op de lange baan geschoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik zal het morgen even navragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Nu online
En, is er nog iets uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Durf ik nog niet te zeggen, heb het doorgegeven aan de verantwoordelijke personen en die moeten gaan beslissen wanneer hoe en wat. Meer kan ik niet zeggen, behalve het gebruikelijke: even afwachten nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor het meedenken! Het is een goed idee dat we toe zullen voegen aan onze backlog. We hebben een drukke planning, maar zodra er tijd voor is pakken we het verder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 427 SOHC
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-07 08:52
Is idd een super idee voor belgen die tegen de grens wonen :-)
Pagina: 1