Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Downloadlimiet in Spanje

Pagina: 1
Acties:

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 21:57
Vanavond wil ik graag de wedstrijd FC Barcelona - Real Madrid kijken vanaf NOS.nl, maar aangezien ik in Spanje zit vraag ik me af of het wel verstandig is dat te doen i.v.m. een eventueel downloadlimiet en ik de zeer gastvriendelijke eigenaren van het kasteel waar ik verblijf niet op wil zadelen met een flinke rekening. Via Google heb ik al wat gezocht maar ik kon eigenlijk alleen berichten vinden die over België gingen. Weet iemand hier misschien meer over? Er zijn vást wel Tweakers die in Spanje wonen :P

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vraag je het daar even na, ik kom daar nooit ! ;)

[ Voor 32% gewijzigd door NeoMe op 03-05-2011 19:09 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:39
Hangt natuurlijk af van je provider, en die weet jij alleen. Iets wat je zelf prima kunt uitzoeken; anders, vraag het de eigenaar?

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:49

BrammT

The one and only!

Rare suggestie misschien, maar: zo'n ding zonder toetsenbord en muis; een tv? :+

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:47
Zijn voetbalstreams niet gelimiteerd tot het land van de omroep in veel gevallen?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 19:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

Japperrrr schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:07:
Vanavond wil ik graag de wedstrijd FC Barcelona - Real Madrid kijken vanaf NOS.nl, maar aangezien ik in Spanje zit vraag ik me af of het wel verstandig is dat te doen i.v.m. een eventueel downloadlimiet en ik de zeer gastvriendelijke eigenaren van het kasteel waar ik verblijf niet op wil zadelen met een flinke rekening. Via Google heb ik al wat gezocht maar ik kon eigenlijk alleen berichten vinden die over België gingen. Weet iemand hier misschien meer over? Er zijn vást wel Tweakers die in Spanje wonen :P
Mij lijkt het sfeer technisch veel leuker zon wedstrijd in een spaans kroegje te kijken :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Vaak kan je in hotels ook gewoon Nederland 1, 2 en 3 ontvangen. Lijkt mij een makkelijkere oplossing.

Qua limieten zal het wel meevallen in Spanje. Check even welke provider het is en bekijk daar de limieten. Vertaal de site via Google Translate. Beetje inventief wezen hé :)

Twitter

• rick91
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-11 18:23
Ik woon in Barcelona en ik kijk hier redelijk wat programma's via Uitzending Gemist, maar ik heb nog nooit een extreem hoge rekening of andere last gehad.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De streams van de NOS site werken niet buiten Nederland dus dat zal niet gaan.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Aangezien je in het land van de wedstrijd woont, kun je niet gewoon op de TV gaan kijken zonder commentaar? Ik zelf vind het commentaar altijd maar bagger

• Japperrrr
Ah, jammer. Misschien toch maar een cafeetje opzoeken dan; had ik zelf ook al in gedachten :P

[edit]
Provider is trouwens Orange, mocht iemand dat nog willen weten :D

[ Voor 29% gewijzigd door Japperrrr op 03-05-2011 19:20 ]

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:09
Japperrrr schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:17:
Provider is trouwens Orange, mocht iemand dat nog willen weten :D
En waarom zoek je dat dan zelf niet op bij orange.es?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Japperrrr
Ballebek schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:44:
[...]

En waarom zoek je dat dan zelf niet op bij orange.es?
Ik spreek geen Spaans. Lijkt me vrij simpel :P

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:09
Japperrrr schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:51:
[...]

Ik spreek geen Spaans. Lijkt me vrij simpel :P
Google Translate? Chrome installeren en automatisch laten vertalen? ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Japperrrr
Ballebek schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:55:
[...]

Google Translate? Chrome installeren en automatisch laten vertalen? ;)
Misschien moet je gewoon niet reageren als mijn topic je niet bevalt. :z

• Dennahz
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Japperrrr schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:00:
[...]

Misschien moet je gewoon niet reageren als mijn topic je niet bevalt. :z
Misschien moet jij die suggesties eens serieus proberen, dan had je het antwoord al gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennahz op 03-05-2011 20:02 . Reden: Never mind. ]

Twitter

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43
Gewoon de spaanse tv opzetten, niks mooiers dan een gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool als er gescoord wordt imo

rm -rf ~/.signature

• Japperrrr
Japperrrr schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:07:
Via Google heb ik al wat gezocht maar ik kon eigenlijk alleen berichten vinden die over België gingen.
Heb echt wel zelf gezocht hoor, kon alleen niets vinden. En van Google Translate ben ik persoonlijk niet zo'n grote fan. Om met zo'n brakke vertaling een site die half uit flash-objecten bestaat te gaan doorzoeken op de voorwaarden van een bepaald type internetabonnement zie ik niet echt zitten. Maar jullie denken daar schijnbaar anders over ;)

• SinergyX
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens MMO bekende is het een FUP, hij heeft de 6mbit versie van Orange.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1