Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Hebben veel mensen al via deze site iets besteld? (Ja het is een soort marktplaats van bedrijven)
Zoja: Hoe zie je of een bedrijf vertrouwelijk is?

Want ik zag een hele mooie tablet voor $308 met capactive screen, alleen er is pas 1 feedback bij het bedrijf.
Beetje gewaagd om hier te bestellen? (Ze zeiden dat ze nieuw waren)
Het gaat om het volgende bedrijf; Shenzhen Eken Electronics Co., http://www.aliexpress.com/fm-store/606609

Alvast bedankt! :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wholesale... Dus ongeveer garantie tot de deur, lijkt me; zeker aangezien het voor bedrijven en groothandels is.

Had je Aliexpress al eens door Google gehaald om te zien wat andere mensen zeiden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Yes, maar ik begrijp eruit dat het vooral aan het bedrijf ligt.
Daarom vroeg ik naar hoe jullie kijken of het betrouwbaar was, en het oordeel over deze winkel. :)

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-11 10:29
ik heb het idee dat de leverancier pas het geld krijgt nadat je het product hebt ontvangen. dit moet je ook aangeven dat je het product hebt ontvangen. zelf ook een tablet besteld. ben benieuwd! als je meer wilt weten PM me even.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

Zie het Shopping Forum voor meer informatie :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zie gambieter, daar heb ik weinig aan toe te voegen. Dus een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.