Google "speedfan aux" levert op: je PSU...
Daarbij, als je hier op GoT even had gezocht, zie je dat Speedfan over het algemeen niet zo betrouwbaar is en ik vermoed, gezien je vraagstelling, dat je ook nergens aan/in je PC hebt gevoeld of je ergens een eitje op kan bakken?
Daarbij, als je hier op GoT even had gezocht, zie je dat Speedfan over het algemeen niet zo betrouwbaar is en ik vermoed, gezien je vraagstelling, dat je ook nergens aan/in je PC hebt gevoeld of je ergens een eitje op kan bakken?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
ja ik had al op google gekregen maar ik kreeg engelse paginas waar ik veel troll antwoorden zag
en duits wat ik niet snap
dus dit is gewoon speedfan die laam is?
dus dit is gewoon speedfan die laam is?
Je kent translate.google.com? Of babelfish.altavista.com?Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:21:
Geen idee; eerste hit hier verwijst naar PCHelper.nl; puur een instelling "zoeken in Nederlandse pagina's".Terw_Dan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:23:
[...]
Je kent translate.google.com? Of babelfish.altavista.com?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
nvm ik heb net ff mn window eraf gehaald en de voeding voelt nog niet eens warmer aan dan mn biertje dus niks aan de hand he
Geen vraag is op GoT te simpel, maar we verwachten wel dat je zelf enige moeite doet.
Er zijn legio topics op GoT over vreemde/onverwachte waardes in Speedfan, minimale zoekwerk met de GoT search (iets dat we van je verwachten voor je een topic opent) levert je sloten dingen op die je kunt bekijken.
Idem voor wat "AUX" is - kijk voor de grap in de documentatie van een programma voordat je een vraag stelt.
Als je dingen tegenkomt die je niet verstaat heb je tegenwoordig zeer veel hulpmiddelen online. Translate.google.nl kan zelfs de vreemdste talen aan, Engels en Duits vormen geen enkel probleem.
Wat hier wel het probleem is, is eigen inzet. Die toon je helaas in het geheel niet, daarom gaat dit topic dicht.
Er zijn legio topics op GoT over vreemde/onverwachte waardes in Speedfan, minimale zoekwerk met de GoT search (iets dat we van je verwachten voor je een topic opent) levert je sloten dingen op die je kunt bekijken.
Idem voor wat "AUX" is - kijk voor de grap in de documentatie van een programma voordat je een vraag stelt.
Als je dingen tegenkomt die je niet verstaat heb je tegenwoordig zeer veel hulpmiddelen online. Translate.google.nl kan zelfs de vreemdste talen aan, Engels en Duits vormen geen enkel probleem.
Wat hier wel het probleem is, is eigen inzet. Die toon je helaas in het geheel niet, daarom gaat dit topic dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()