Ik heb onlangs een nieuwe HDD aangeschaft, een Samsung Spinpoint F3 van 1TB. Hierop wou ik graag opnieuw Windows 7 Professional x86-64 UK (Via MSDN) installeren. De installatie verloopt normaal, maar nadat hij de files naar de HDD heeft gekopieert blijft hij hangen bij het uitpakken van de bestanden (Expanding Files). Hij gaat niet verder als 0%. Als ik echter de DVD uit de speler haal zeurt hij wel direct dat ik de DVD terug moet plaatsen.
Ik heb 2 partities aangemaakt, waarvan 1ntje voor Win7 (250GB).
Het gekke is dat ik (behalve de HDD) niks verandert heb aan mijn setup. En dat het OS (met hetzelfde DVD'tje) wel gewoon heb kunnen installeren op mijn oude 160GB PATA schijfje nog geen week terug.
Heeft iemand misschien enig idee waarom Win7 niet wil installeren? Ubuntu 10.04 installeert bijv wel normaal, en ook de schijf functioneerde gewoon aangezien ik op de 2e partitie al een hele zooi media had staan welke ik overgeheveld had van mijn oude PATA schijf.
Ik heb de .iso al een keer opnieuw op een DVD gebrand, dit geeft hetzelfde resultaat.
Het systeem:
Edit: Ik heb er over gedacht om dit bij Opslagmedia neer te zetten, maar het probleem lijkt bij Win7 te liggen, en niet bij de HDD. Gezien Ubuntu wel gewoon installeert + Werkt.
Sidenote: Ik probeer geen Dualboot met Ubuntu te maken nee, ik had Ubuntu even geinstalleerd op de 1e partitie om te testen of dat wel functioneerd. Deze partitie heb ik gewoon weer geformateerd tijdens de installatie van Win7.
Ik heb 2 partities aangemaakt, waarvan 1ntje voor Win7 (250GB).
Het gekke is dat ik (behalve de HDD) niks verandert heb aan mijn setup. En dat het OS (met hetzelfde DVD'tje) wel gewoon heb kunnen installeren op mijn oude 160GB PATA schijfje nog geen week terug.
Heeft iemand misschien enig idee waarom Win7 niet wil installeren? Ubuntu 10.04 installeert bijv wel normaal, en ook de schijf functioneerde gewoon aangezien ik op de 2e partitie al een hele zooi media had staan welke ik overgeheveld had van mijn oude PATA schijf.
Ik heb de .iso al een keer opnieuw op een DVD gebrand, dit geeft hetzelfde resultaat.
Het systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 39,45 | € 39,45 |
| 1 | LG Flatron W2442PA-BF | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Asus P5G41C-M LX | € 39,02 | € 39,02 |
| 1 | Scythe Kaze Q Black | € 9,95 | € 9,95 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR800D2N6K2/2G | € 24,30 | € 24,30 |
| 1 | Intel Core 2 Duo E6600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Silverstone Strider Essential 400W | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | Club3D HD 5770 1GB GDDR5 PCI-E | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 442,12 | |
Edit: Ik heb er over gedacht om dit bij Opslagmedia neer te zetten, maar het probleem lijkt bij Win7 te liggen, en niet bij de HDD. Gezien Ubuntu wel gewoon installeert + Werkt.
Sidenote: Ik probeer geen Dualboot met Ubuntu te maken nee, ik had Ubuntu even geinstalleerd op de 1e partitie om te testen of dat wel functioneerd. Deze partitie heb ik gewoon weer geformateerd tijdens de installatie van Win7.
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 03-05-2011 16:41 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken