[Android app/feat] Adfree na login

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:45

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Azijnzeiker wat advertenties betreft die ik ben, vroeg ik me af of het misschien mogelijk is om na login ook in de app geen advertenties te hoeven aanschouwen (ivm mijn abo). Of maken de de advertenties de gratis verspreiding mogelijk? Is in dat geval een betaald alternatief geen mogelijkheid? Het lijkt me geen ingrijpende wijziging en ik zou er erg blij van worden.

[ Voor 0% gewijzigd door Patriot op 03-05-2011 17:24 . Reden: typo ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:54

crisp

Devver

Pixelated

Voor zover ik weet hebben de abonnementen alleen betrekking op het gebruik van de website en kunnen hier dus geen rechten aan ontleent worden met betrekking tot de apps. De apps worden apart ontwikkeld en de advertenties dienen daar inderdaad mede als terugverdienmodel.

In ieder geval is het geen triviale wijziging; de app stuurt enkel bij het plaatsen van een reactie credentials mee, alle andere views kennen geen logged-in versie. Dat zal in de toekomst waarschijnlijk nog wel wijzigen, maar of er dan ook een adfree versie aangeboden gaat worden is iets dat op hogerhand besloten zal moeten worden.

Intentionally left blank

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:45

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:39:
Voor zover ik weet hebben de abonnementen alleen betrekking op het gebruik van de website en kunnen hier dus geen rechten aan ontleent worden met betrekking tot de apps.
Daarom heb ik ook mijn best gedaan om het niet te verwoorden als iets dat als eis opgevat kan worden :)
De apps worden apart ontwikkeld en de advertenties dienen daar inderdaad mede als terugverdienmodel.
Ik had al zo'n vermoeden.
In ieder geval is het geen triviale wijziging; de app stuurt enkel bij het plaatsen van een reactie credentials mee, alle andere views kennen geen logged-in versie. Dat zal in de toekomst waarschijnlijk nog wel wijzigen, maar of er dan ook een adfree versie aangeboden gaat worden is iets dat op hogerhand besloten zal moeten worden.
Het geen-triviale-wijziging deel doelde wat mij betreft vooral op dat betaalde alternatief. Het niet laten zien van advertenties als je de betaalde versie hebt lijkt me een redelijk triviale wijziging :+

Verder weet ik in ieder geval genoeg, bedankt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:54

crisp

Devver

Pixelated

Patriot schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:32:
[...]
Het geen-triviale-wijziging deel doelde wat mij betreft vooral op dat betaalde alternatief. Het niet laten zien van advertenties als je de betaalde versie hebt lijkt me een redelijk triviale wijziging :+
Een betaalde versie zou inderdaad een bepaalde identifier kunnen sturen waaraan een ad-free versie herkent kan worden; da's inderdaad redelijk triviaal. Ik zal het in ieder geval hier intern eens voorleggen :)
Verder weet ik in ieder geval genoeg, bedankt.
Geen dank :)

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 06-05-2011 00:46 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.