[nieuwssubmits] Hoe gaat de redactie ermee om?

Pagina: 1
Acties:

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2025

JohnVanZetten

Man on the run!

Topicstarter
Ik vraag me een beetje af hoe de redactie met nieuwssubmits omgaat.
De vraag komt hieruit voort:
Zowel bij dit als bij dit artikel had ik een submit gedaan, en waarschijnlijk meerder tweakers met mij.
Echter, bij geen van beide artikelen staat een submitter.
Ik weet dat er over niet geplaatste submits niet wordt gepraat, maar in dit geval is er beide keren een artikel geplaatst waar een submit over stond.

En nee, het gaat me niet om de karma/mijn naam bij het artikel, maar ik vraag het me gewoon even af.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:36
Iets kan natuurlijk ook al opgepakt zijn door de redactie, vóórdat jij (of iemand anders) er een submit over doet.

The devil is in the details.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Rataplan in "GR FAQ en Beleid" gelezen? Van je eerste voorbeeld weet ik dat we daar zelf ook vrij snel achter waren.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• JohnVanZetten

JohnVanZetten

Man on the run!

Topicstarter
Rataplan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:31:
Rataplan in "GR FAQ en Beleid" gelezen? Van je eerste voorbeeld weet ik dat we daar zelf ook vrij snel achter waren.
Nee niet gelezen.
Sorry :$
Maar is helder, schop maar dicht ;)

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dicht? Jij moet de rest van de faq ook nog even lezen, geloof ik :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• JohnVanZetten

JohnVanZetten

Man on the run!

Topicstarter
Okay, ik bedoel dicht als in "laten verstoffen".
note @ * JohnVanZetten Leren formuleren

[ Voor 4% gewijzigd door JohnVanZetten op 03-05-2011 19:12 ]

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat gaat vast goedkomen :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

beetje offtopic;

ik geloof best dat tweakers gruwelijk veel submits binnen krijgt. niet allemaal even bruikbaar, maar wel artikelen waarvan een tweaker dacht dat het interresant zou zijn.

Zijn die ingediende links beschikbaar om te kijken? Ik kan me voorstellen dat als een artikel niet frontpage waardig is, het niet direct een slechte bron/artikel hoeft te zijn. Zou het niet mooi zijn om die gegevens beschibkaar te stellen voor de bezoekers? (ik dacht dat 't namelijk 't geval was, maar krijg geen link gevonden - kan me ook vergissen met andere website)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Er zijn wel plannen om de submit-functionaliteit uit te breiden.

Overigens voegen we nog heel vaak na publicatie submitters toe aan stukken, puur als bedankje. Ook als de redacteur zelf het onderwerp al eerder vond of als de submitter een slechts deel relevante bron submitte.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

het achteraf toekennen van submitter gebeurd zeer regelmatig, soms wordt vergeten in drukte maar een DM naar de auteur will-do :)

het beschikbaar stellen van de links welke niet geplaatst zijn leek mij wel interresant;
sowieso voor 't uitbreiden van je eigen netwerk aan bronnen/linkjes, en meer interresante artikelen/nieuws komen onder de aandacht van de bezoekers, kan ook niet verkeerd zijn.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1