Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
na heel veel zoeken op het net kom ik er niet meer uit :S
mijn oude nokia n95 8gb is overleden en heb nu de overstap gemaakt naar android, Htc desire z.
nu heb ik als enige backup een *.nbu file, geen telefoon meer dus om te syncen dan was ik nu al klaar geweest denk ik ;)
hoe kan ik deze nu overzetten of gebruiken om contacten en sms over te zetten.
alvast bedankt
MeeL

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google -> "nbu file" -> voldoende links naar legale/thuisproduktie/random applicaties...

En volgens mij is Noki het meest genoemd om een NBU uit te pakken, te converten etc. Rechtstreeks syncen naar je HTC zal wel niet lukken...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 14:55

@r!k

It is I, Leclerq

met nokia backup bestand proberen te openen en saven als een csv? csv vervolgens importeren op je htc?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:44:
Google -> "nbu file" -> voldoende links naar legale/thuisproduktie/random applicaties...

En volgens mij is Noki het meest genoemd om een NBU uit te pakken, te converten etc. Rechtstreeks syncen naar je HTC zal wel niet lukken...
noki doet maar 50 contacten. schiet niet echt op als je er 500 hebt :S

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 14:43
Zoals eerder gemeld gebruik Google eens veel oplossingen staan al vbij de 1e paar hits
http://www.google.nl/#scl...r_pw.&fp=4378228d192b97e4

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:52:
[...]

noki doet maar 50 contacten. schiet niet echt op als je er 500 hebt :S
Kost je een dollar per 10 contacten om ze terug te krijgen als je Noki koopt... Je startpost gaf niet aan of je gratis of betaald wilde recoveren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:07:
[...]

Kost je een dollar per 10 contacten om ze terug te krijgen als je Noki koopt... Je startpost gaf niet aan of je gratis of betaald wilde recoveren?
mee eens had ik niet gemeld, maar voor 50 dollar kan ik heel veel nummers overtypen.
dus ja t liefst gratis. ben alweer druk in de weer om te proberen.
Pagina: 1