Hallo,
Ik heb een probleem met mijn contact personen.
Ik ben aangemeld in een domein met een exchange server.
De server heeft de versie: Server 2003 Standaard edition.
Als telefoon gebruik ik een IPhone die synchroniseert met me mailbox op de laptop.
Deze synchronisatie lijkt niet goed te zijn gegaan.
Sinds gisteren mis ik 90% van me contacten in Outlook.
Dit is gewoon ineens helemaal weg en ik vermoed dat het gekomen is na een synchronisatie tussen de telefoon en de mailbox.
Ik heb vorige versies ingeschakeld van me harddisk en hierin heb ik gezocht naar me OST file maar deze staat niet in de vorige versie.. alleen me archive staat erop maar dat is niet voldoende.
Ook als ik naar de OST file toe ga en de vorige versie optie aanklik zie ik geen vorige versies staan.
Mijn vraag;
- Kan ik toch nog op een manier met eventueel hulp van exchange deze contact personen terug krijgen.
(Dagelijks word er een backup van exchange gemaakt)
Wat heb ik gedaan:
- Contact gehad met Symantec over dit probleem. Helaas zeggen zei dat deze optie niet ondersteund word in mijn versie van me backup software. (Dit is System recovery 8.5 met SP3.)
Symantec kon me verder niet helpen melden ze mij.
Iemand hier meer ervaring mee?
Ik heb een probleem met mijn contact personen.
Ik ben aangemeld in een domein met een exchange server.
De server heeft de versie: Server 2003 Standaard edition.
Als telefoon gebruik ik een IPhone die synchroniseert met me mailbox op de laptop.
Deze synchronisatie lijkt niet goed te zijn gegaan.
Sinds gisteren mis ik 90% van me contacten in Outlook.
Dit is gewoon ineens helemaal weg en ik vermoed dat het gekomen is na een synchronisatie tussen de telefoon en de mailbox.
Ik heb vorige versies ingeschakeld van me harddisk en hierin heb ik gezocht naar me OST file maar deze staat niet in de vorige versie.. alleen me archive staat erop maar dat is niet voldoende.
Ook als ik naar de OST file toe ga en de vorige versie optie aanklik zie ik geen vorige versies staan.
Mijn vraag;
- Kan ik toch nog op een manier met eventueel hulp van exchange deze contact personen terug krijgen.
(Dagelijks word er een backup van exchange gemaakt)
Wat heb ik gedaan:
- Contact gehad met Symantec over dit probleem. Helaas zeggen zei dat deze optie niet ondersteund word in mijn versie van me backup software. (Dit is System recovery 8.5 met SP3.)
Symantec kon me verder niet helpen melden ze mij.
Iemand hier meer ervaring mee?