[PW] Product specs verbeteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-03 02:52
Hallo,

Ik heb bij de pricewatch: Canon EOS 1100D + EF-S 18-55mm IS II afbeeldingen gezien van de Canon EOS 600D. Ik weet niet zeker of ik het hier goed plaats, verplaats het maar als ik fout zit...

Mvg, Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Daar is de link Specs verbeteren / Productwijzigingen doorgeven voor bedoeld.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
  • Laatst online: 29-03 02:52
Maar daarmee kun je geen afbeeldingen wijzigen of ben ik blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Bij Afbeelding URL kun je er één invullen. Bovendien staat onderaan het volgende:
Als je de wijziging niet hierboven aan kan geven, beschrijf dan wat er mis is met dit product.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
Lebon schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:18:
Hallo,

Ik heb bij de pricewatch: Canon EOS 1100D + EF-S 18-55mm IS II afbeeldingen gezien van de Canon EOS 600D. Ik weet niet zeker of ik het hier goed plaats, verplaats het maar als ik fout zit...

Mvg, Kevin
De foto's van de 600D zijn blijkbaar per abuis bij de 1100D terecht gekomen. Heb ze zojuist even verwijderd, bedankt voor het melden!
8088 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:58:
Daar is de link Specs verbeteren / Productwijzigingen doorgeven voor bedoeld.
Daar is de link inderdaad voor bedoelt, alleen kan je met die link niks aan de afbeeldingen wijzigen. Enigste wat je met betrekking tot de afbeeldingen kan doen via die link is een nieuwe afbeelding insturen. Het hier melden is dus in dit geval wel de juiste gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nystran
  • Laatst online: 13-04 10:43
Ik wilde graag helpen product specs aan te vullen O-) , maar als ik de specs van de site paste naar het productspecificaties veld, dan herkent hij een groot deel van de specs niet.

Met wat knip en plakwerk kreeg ik dit niet zo snel voor elkaar :( . Hebben jullie een soort templates waar de parser wel op reageert, die ik in kan vullen zodat de tekst wel herkend wordt?

Ter info: het ging om een behuizing waarbij de maten ontbraken (dit lijkt me iets lastiger te parsen dan het aantal PCI slots of het vermogen):

Antec New Solution NSK1380
Unit dimension:
* 7.9"(H) x 10.6"(W) x 13.2"(D)
* 201mm (H) x 269 mm (W) x 335 mm (D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
Als je op "specs verbeteren" klikt kan je alle specificaties die beschikbaar zijn voor die categorie verbeteren.

Echter, de specificaties hoogte, breedte en diepte zijn bij de HTPC categorie niet beschikbaar. Dit is al eerder gemeld, en wordt zo snel mogelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nystran
  • Laatst online: 13-04 10:43
Dank Ch3cker, dat geeft antwoord op mijn vraag.
Pagina: 1