¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
De 'extra redactionele content' bestaat ook uit een categorisering; zie bijvoorbeeld de laatste video's op http://tweakers.net/video/
Deze functionaliteit is echter nieuw en reeds bestaande video's zijn inderdaad niet gecategoriseerd. Ik heb ook geen idee of de redactie van plan is dat met terugwerkende kracht te gaan doen...
Deze functionaliteit is echter nieuw en reeds bestaande video's zijn inderdaad niet gecategoriseerd. Ik heb ook geen idee of de redactie van plan is dat met terugwerkende kracht te gaan doen...
Intentionally left blank
Doordat het nog maar bij twee video's is toegepast was het mij nog niet opgevallen wat die categorisering inhield. Maar alleen de naam van het product en de categorie is vaak nog weinig. Neem nou deze video. Deze video gaat over de downloadable content, maar dat is niet uit de titel (+ categorie mocht dat toegevoegd worden) op te maken.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸