Onduidelijke titels bij video's

Pagina: 1
Acties:

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 15:10

CoolGamer

What is it? Dragons?

Topicstarter
Wanneer ik kijk in het overzicht van video's dan hebben de meeste video's alleen de naam van het product in de titel staan. Het zou vele malen duidelijker zijn wanneer de titels van de video's ook bevatten wat voor soort filmpje het is (trailer, preview, aankondiging, ...).

Een voorbeeld: Stel ik zoek op Brink. Ik krijg dan negen filmpjes te zien. Acht daarvan hebben als naam alleen "Brink". De andere video heeft als titel "Preroll ad: Brink E3". Die titel is een stuk duidelijker dan alleen Brink. Nu moet je eerst het filmpje aanklikken bij de items met slechts de naam "Brink" om te zien waar de video over gaat.

Nu bevatten de video's sinds kort "extra redactionele content", waarbij bij de nieuwe filmpjes wel is geplaatst wat ze bevatten, maar die tekst is niet te zien vanuit het overzicht.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De 'extra redactionele content' bestaat ook uit een categorisering; zie bijvoorbeeld de laatste video's op http://tweakers.net/video/

Deze functionaliteit is echter nieuw en reeds bestaande video's zijn inderdaad niet gecategoriseerd. Ik heb ook geen idee of de redactie van plan is dat met terugwerkende kracht te gaan doen...

Intentionally left blank

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 15:10

CoolGamer

What is it? Dragons?

Topicstarter
Doordat het nog maar bij twee video's is toegepast was het mij nog niet opgevallen wat die categorisering inhield. Maar alleen de naam van het product en de categorie is vaak nog weinig. Neem nou deze video. Deze video gaat over de downloadable content, maar dat is niet uit de titel (+ categorie mocht dat toegevoegd worden) op te maken.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸