Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ninosm1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09-2024
ik heb sinds een paar uur een nieuwe samsung Wave
na een paar uur er op zitten spelen ( youtube, web enz.... )
heb ik mijn mobiel op m'n computer aangesloten
en ik kreeg een bericht van KIES dat er een update is voor mijn mobiel
en natuurlijk ging ik het downloaden
maar toen ik op ongeveer 60% was kreeg ik een fout melding van KIES
na de foutmelding kreeg ik een bericht van KIES dat ik een firmware restore kon doen
dat deed ik maar ook hier kreeg ik een foutmelding van KIES

en nu als ik mijn mobiel opstart krijg ik een zwart scherm met een mobiel---oranje driehoek---een computer

ik heb alles geprobeerd maar geen succes :(

help wat moet ik doen ;(

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Nog eens proberen, en anders terug naar de winkel danwel support bellen die je hetzelfde zullen vertellen.

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 00:57
Wat voor foutmelding kreeg je van KIES?
Je hebt er geen custom root of iets dergelijks opgezet he?

En heb je hem nieuw gekocht of 2dehands? (Heb je nog garantie)

[ Voor 25% gewijzigd door ictinteresse op 02-05-2011 23:19 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je hebt dat ding net, 3 foutmeldingen. Meer zeg je eigenlijk niet.

Handleiding al gelezen? Waren het blanco foutmeldingen? Ik zie nergens wat er in stond.

Ennuh, we zijn hier niet echt een helpdesk hoor: http://gathering.tweakers...find/poster/355164/topics

Ey!! Macarena \o/

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik lees, maar ik heb geen Wave, dat de Wave nog op de PC is aangesloten? Al geprobeerd de Wave "los" te herstarten? Staat er in de handleiding niks over een hard-reset?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 00:57
MAX3400 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:25:
Ik lees, maar ik heb geen Wave, dat de Wave nog op de PC is aangesloten? Al geprobeerd de Wave "los" te herstarten? Staat er in de handleiding niks over een hard-reset?
Volgens mij heeft hij het toestel al geprobeerd opte starten los van de USB-kabel als ik er vanuit maggaan dat hij dat met dit bedoeld:
en nu als ik mijn mobiel opstart krijg ik een zwart scherm met een mobiel---oranje driehoek---een computer
Verder is hij zéér beperkt met de verstrekte info en reageert hij nog niet op de DRINGENDE hulp die hij nodig heeft.

Ben benieuwd

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is geen helpdesk, dat mag je nu wel eens weten. Daarnaast, met termen als "ik heb alles geprobeerd" kunnen we helemaal niets. We verwachten dat je in je topicstart aangeeft wat je geprobeerd hebt om het probleem op te lossen en wat er precies gebeurt.

Er is je al eerder verteld dat GoT geen dumpplaats is voor allerlei vraagjes. Vervelend dat je telefoon het niet meer doet, maar dit is niet hoe het hier werkt. Begin, voordat je weer een topic opent, eens met het aandachtig doornemen van Het algemeen beleid, want we blijven niet aan de gang.

Oftewel, dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.