Ik heb hier een zelf gemaakte TODOlist tool dat in de browser draait.
De hele riedel maakt gebruik van jQuery google API, CSS, PHP, cookies en heeft xhtml strict als doctype.
Alles heeft het perfect gedaan, totdat ik de laatste Firefox 4 installeerde.
Ineens was de site deels om zeep.
Hij lijkt de stylesheet niet meer in te lezen.
De volgende regel pakt hij dus niet lijkt het:
<link href="styles.css" type="text/css" rel="stylesheet" media="screen" />
Goed ik dacht, het zal vast iets zijn in Firefox 4, misschien dat die foutieve code strenger interpreteert.
Maar kijk ik de site in Internet Explorer, dan heb ik ook ineens daar hetzelfde probleem.
Goed dan denk je, het zal wel iets aan mijn systeem zijn.
Kijk ik de site op een andere pc in firefox 3.6.17 dan is er weer niets aan de hand. En ook internet explorer is daar prima.
Toevallig had een huisgenoot firefox 4 geupdate.
En ook op zijn pc is de site om zeep.
Ook in internet explorer.
Dan ga je je toch afvragen wat firefox 4 op mijn systeem kan veranderen dat als effect heeft dat het ook in internet explorer niet meer werkt.
De hele riedel maakt gebruik van jQuery google API, CSS, PHP, cookies en heeft xhtml strict als doctype.
Alles heeft het perfect gedaan, totdat ik de laatste Firefox 4 installeerde.
Ineens was de site deels om zeep.
Hij lijkt de stylesheet niet meer in te lezen.
De volgende regel pakt hij dus niet lijkt het:
<link href="styles.css" type="text/css" rel="stylesheet" media="screen" />
Goed ik dacht, het zal vast iets zijn in Firefox 4, misschien dat die foutieve code strenger interpreteert.
Maar kijk ik de site in Internet Explorer, dan heb ik ook ineens daar hetzelfde probleem.
Goed dan denk je, het zal wel iets aan mijn systeem zijn.
Kijk ik de site op een andere pc in firefox 3.6.17 dan is er weer niets aan de hand. En ook internet explorer is daar prima.
Toevallig had een huisgenoot firefox 4 geupdate.
En ook op zijn pc is de site om zeep.
Ook in internet explorer.
Dan ga je je toch afvragen wat firefox 4 op mijn systeem kan veranderen dat als effect heeft dat het ook in internet explorer niet meer werkt.