heb 1 november een laptop (ASUS F7400) gekocht, prachtig ding (demomodel) specs:
--------------------
celeron 400
14,1" tft
4mb grafische kaart met mpeg decoder
6gb hdd
96 mb geheugen
dvd drive
com+parallel+game/midi (handug)
lion batterij
floppy/derest
---------------
Dit alles voor f. 5000,- incl.
Na aankoop bleek al dat de hd maar 4 gb was
. Voor de rest deed het ding het perfect, 98 / 2000 multiboot, office, visual studio e.d.
Na veel gezeik wilden ze er wel een andere hd inzetten, toen dacht ik zet er maar gelijk een 10gb in
voor 470 piek extra 
Toen begonnen de probs... installatie van touchpad etc. -> Ongeldige bewerkingen. Ik kon office niet meer installeren, 2000 gaf Config_Initialization_Failed, er was niet mee te werken.. Het enige wat wel werkte waren mijn dvdtjes
. Heb het systeem al vele keren teruggebracht. Heb zelfs intussen al een nieuw systeem gekregen, waarbij ze de 10gb overgezet hebben in de nieuwe.
Kreeg ook al het probleem dat het ding geheel niet meer aan te krijgen was tenzij je met een paperclip een paar minuten het ding ging resetten..
Nu heb ik vanmiddag een 6gb hd gekregen maar het kl.teding werkt nog niet
Er zijn al 4 maanden voorbij maar ik heb nog steeds geen werkend systeem
Nu is mijn vraag wat moet ik nu doen? Kan ik mijn geld nog terugvragen? of moet ik het ding een paar weken kwijt zijn om het naar asus te laten sturen ?
Ik kan het geld best wel goed gebruiken want ik heb nog geen moment gehad waarop ik rustig met laptoppie op schoot voor de tv uren kon maken teneinde het ding terug te verdienen.
En dan kan die dvd speler ook nog eens heel slecht gebrande cd's lezen
Kan ik mijn volledige bedrag terugkrijgen? Want ik heb wel binnen 8 dagen (binnen 1 dag) geklaagd
Kan ik voor dit bedrag nu ook nog zo'n redelijk systeem kopen?
Dvd/3d kaart heb ik niet nodig maar veel geheugen is wel lekker, en midi interface bevalt me ook wel
--------------------
celeron 400
14,1" tft
4mb grafische kaart met mpeg decoder
6gb hdd
96 mb geheugen
dvd drive
com+parallel+game/midi (handug)
lion batterij
floppy/derest
---------------
Dit alles voor f. 5000,- incl.
Na aankoop bleek al dat de hd maar 4 gb was
Na veel gezeik wilden ze er wel een andere hd inzetten, toen dacht ik zet er maar gelijk een 10gb in
Toen begonnen de probs... installatie van touchpad etc. -> Ongeldige bewerkingen. Ik kon office niet meer installeren, 2000 gaf Config_Initialization_Failed, er was niet mee te werken.. Het enige wat wel werkte waren mijn dvdtjes
Kreeg ook al het probleem dat het ding geheel niet meer aan te krijgen was tenzij je met een paperclip een paar minuten het ding ging resetten..
Nu heb ik vanmiddag een 6gb hd gekregen maar het kl.teding werkt nog niet
Nu is mijn vraag wat moet ik nu doen? Kan ik mijn geld nog terugvragen? of moet ik het ding een paar weken kwijt zijn om het naar asus te laten sturen ?
Ik kan het geld best wel goed gebruiken want ik heb nog geen moment gehad waarop ik rustig met laptoppie op schoot voor de tv uren kon maken teneinde het ding terug te verdienen.
En dan kan die dvd speler ook nog eens heel slecht gebrande cd's lezen
Kan ik mijn volledige bedrag terugkrijgen? Want ik heb wel binnen 8 dagen (binnen 1 dag) geklaagd
Kan ik voor dit bedrag nu ook nog zo'n redelijk systeem kopen?
Dvd/3d kaart heb ik niet nodig maar veel geheugen is wel lekker, en midi interface bevalt me ook wel
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans