Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu meerdere malen een oude Nokia gehad, welke je allemaal kan vinden als je "Nokia Koelkast" googled. Maar ik SMS redelijk veel en dat vindt ik nogal moeizaam gaan op die kleine nummer/letter toetsen. Dus ik zoek daarom een nieuwe mobiel voor;

- Snel kunnen SMSen
- Soms even Facebooken
- Soms een spelletje tussendoor

Ik heb nu rondgekeken bij BlackBerries omdat deze een QWERTY-toetsenbord hebben, maar een nadeel daarvan is volgens verschillende reviews de slechte camera, het kleine scherm met lage resolutie en slome webbrowser. Ik ben er dus achter gekomen dat mijn ideale telefoon daar niet tussen ligt, dus ben ik bij Android telefoons gaan kijken.

Een vriend van mij heeft een HTC Desire HD, welke ik mooi vindt en ook fijn vindt werken. Ik kan daar lekker op tiepen en het scherm is lekker groot en de browser werkt ook fijn, dus helemaal ideaal voor mij. Maar toen kwam ik erachter dat deze telefoon nogal wat kost en dat de batterijduur wat laag is.

Ik vraag mij nu af of jullie nog enige aanraders hebben met een QWERTY-toetsenbord maar welke ook een redelijk groot scherm hebben en niet te duur zijn(2de hands kopen moet geen probleem zijn). Ik ben verder helemaal niet into mobiele telefoons en abbonement dus ik weet er zelf niet veel van.

Alvast bedankt!

Niels

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Welke heb je zelf al gevonden?

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je een Android telefoon met fysiek QWERTY toetsenbord zoekt, kom je vrijwel automatisch uit op de HTC Desire Z

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Er zijn behoorlijk wat verschillende telefoons met een QWERTY keyboard. Nokia, Sony Ericsson, Samsung, allemaal hebben ze zo'n toestel in hun assortiment. De nokia E72 heeft een hele lange batterijduur, daarom had ik hem ook gekocht. Elk toestel met een touchscreen gaan max 2 dagen mee als je hem intensief gebruikt. Het scherm trekt nou eenmaal veel stroom. Ik zou zeggen, gebruik de pricewatch eens.

• Djmaddox
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Topicstarter
Beatboxx schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:07:
Welke heb je zelf al gevonden?
Ik heb de volgende Blackberries bekeken via reviews en van vrienden:

Curve 8520
Curve 9300 3G
Bold 9780
Bold 9000
Torch 9800

HTC:
HTC Desire HD
HTC Desire

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:24

SeatRider

Hips don't lie

De Desire HD heeft geen hardware keyboard, toch vind de TS hem acceptabel typen. Kijk anders ook eens naar de gewone Desire. Heb je al voor 200 euro, en heeft maar een fractie kleiner scherm. Doet (bij mij althans) wel bijna 2 dagen met een acculading.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Barleone
  • Laatst online: 22:34
* Barleone streng kijkt! :(
De regels voor dit forum:
Vragen over welke telefoon/tablet aan te schaffen zien we om de volgende redenen liever niet in Android. Lees verder »

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
^Daar heb ik weinig aan toe te voegen. Zoals je in De regels voor dit forum kunt lezen staan we dit niet toe, omdat we verwachten dat je zelf kan kiezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.