Nu al zo vaak gehad: ik lees een review, om er aan het einde van de review achter te komen dat de betreffende game alleen op playstation/xbox of iets anders wat ik niet heb uitkomt. Review voor niks gelezen.
Nu dacht ik bij reviews: Hands-on: Driver: San Francisco slim te zijn en eerst de tabel bij de conclusie te lezen. Daar staat PC bij, dus ok lezen maar. Helemaal lekker gemaakt, wat staat er dan in de laatste twee zinnen?
Waarom kan dit soort (platform, online/offline, drm) informatie, die bepalend is het voor het wel/niet willen lezen van een review, niet aan het begin worden geplaatst? Of anders in het blok aan de zijkant ofzo. Want iedere keer eerst de conclusie van een review lezen voor die essentiële info is eigenlijk ook een beetje raar.
Nu dacht ik bij reviews: Hands-on: Driver: San Francisco slim te zijn en eerst de tabel bij de conclusie te lezen. Daar staat PC bij, dus ok lezen maar. Helemaal lekker gemaakt, wat staat er dan in de laatste twee zinnen?
..weer een review voor niks gelezen!Hoewel de definitieve systeemeisen nog niet bekend zijn, is al wel duidelijk dat de pc-versie van Driver: San Francisco een constante internetverbinding nodig heeft om te kunnen worden gespeeld. Deze vorm van beveiliging gebruikte Ubisoft eerder voor onder meer Assassin's Creed 2.
Waarom kan dit soort (platform, online/offline, drm) informatie, die bepalend is het voor het wel/niet willen lezen van een review, niet aan het begin worden geplaatst? Of anders in het blok aan de zijkant ofzo. Want iedere keer eerst de conclusie van een review lezen voor die essentiële info is eigenlijk ook een beetje raar.
Verstuurd vanaf mijn Computer®