Toon posts:

Custom Controllers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nederlandse site die custom controllers verkoopt.
Met custom bedoel ik exclusieve kleuren, LED in de thumbsticks enz. Rapid Fire hoeft van mij niet.
Ik kan echter alleen Amerikaanse sites vinden waarbij ik zo'n 45 dollar aan schippingskosten kwijt ben.
Dat word mij toch wel een beetje te veel.
Als iemand een site weet waar ik dit kan kopen laat het ff weten thanx,

Dutch J0ker

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

http://www.thecontrollershop.com/ heeft 'slechts' 35 dollar shippingcosts naar Nederland, en met de huidige dollarkoers van €1 = $1,4422 komt dat op 24 euro verzendkosten. Blijft een boel, maar is al beter dan de 45 dollar die je tegenkwam :P

Misschien de Vraag & Aanbod proberen? eBay etc.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Hoi Dutch J0ker,

welkom op GoT :) De bedoeling van een forum is discussie. Jouw topic lijkt vooralsnog een beetje op een google zoekopdracht. Kun je wellicht even goed aangeven wat je tot nu toe al hebt gevonden en wat je precies verwacht van een custom controller (bijv voltage, kanalen, prijs, etc. (ik ben een absolute n00b op dit gebied, dus vergeef me als die voorbeelden nergens op slaan))?

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:14:
Hoi Dutch J0ker,

welkom op GoT :) De bedoeling van een forum is discussie. Jouw topic lijkt vooralsnog een beetje op een google zoekopdracht. Kun je wellicht even goed aangeven wat je tot nu toe al hebt gevonden en wat je precies verwacht van een custom controller (bijv voltage, kanalen, prijs, etc. (ik ben een absolute n00b op dit gebied, dus vergeef me als die voorbeelden nergens op slaan))?
Ik denk dat hij het over gamepad controllers heeft (LEDs in thumb stick, rapid fire...) ;)
Ik denk dat het belangrijkste de layout en aantal knoppen zijn en daarnaast wat hij al heeft opgenoemd (exclusieve kleuren, LEDs in thumbsticks) en dat het vanaf een Nederlandse site te bestellen moet zijn.

@Dutch J0ker: Je zou je zoektocht kunnen uitbreiden naar bijvoorbeeld Duitsland/Frankrijk (wel problematischer met garantie dan een Nederlandse winkel). Ook belangrijk om te weten of hij nieuw moet zijn of dat je met een z.g.a.n. vanaf eBay ook tevreden bent.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga denk ik maar eens zoeken in UK of buurlanden misschien dat dat iets goedkoper is.
Ik keek nu naar de standaard sites zoals: Evilcontrollers.com , imaginecontrollers.com etc.
Misschien dat dit youtube channel een beetje helpt wat ik zoek:
YouTube: Kanaal van ImagineCustoms
Btw sorry dat dit geen discussie is maar dit leek mij een site waar ik het snelste een antwoord zou krijgen.
Ty voor alle help nu al keep posting plz ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:28:

Btw sorry dat dit geen discussie is maar dit leek mij een site waar ik het snelste een antwoord zou krijgen.
Dat snap ik, maar je vraagt ons feitelijk om jouw werk te doen ;)

Lees even Het algemeen beleid #topicplaatsen door (<-deeplink). Hier staat eea over het starten van een discussie. Let er voor de volgende keer even op dat de lat op GoT wat hoger ligt dan op andere fora. Als je de volgende keer de FAQ even in de gaten houdt, dan gaat het helemaal goed komen en dan geef ik je nu even het voordeel van de twijfel ;)
Pagina: 1