Bij het samenstellen van een nieuw systeem het ik 2x een vet probleem met een Asus EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5. Die geeft dus totaal helemaal geen beeld, ook niet bij het opstarten. Ik heb hem gekocht bij Afuture en voor de 2e keer kan ik hem weer terugzenden. Al 15 jaar bouw ik mijn computers zelf en nog nooit heb ik een videokaart in handen gehad die echt helemaal geen beeld geeft. Ik vraag me dan ook ernstig af of het aan de kaart ligt of aan mijn huidige systeem. Testen in een ander systeem gaat niet lukken, daar is die kaart veel te lang voor. Krijg ik dus niet voor elkaar. Met een andere monitor lukt het ook niet, ook niet op een digitale tv. Beiden doen het wel met mijn oude kaart. Andere pci sleuf werkt ook niet, andere aansluiting op de kaart gebruiken ook niet, helemaal niets dus.
De specs van mijn systeem:
AMD Phenom II X6 1055T
Seasonic M12II Bronze 750 W
LG CH10LS20 (10x, SATA-300, dual-layer, Zwart, Retail)
Microsoft Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit)
Coolermaster CM 690 II
Asrock 870 Extreme3 met 1.6 bios (laatse versie dus)
Kingston ValueRam dual channel 4 gb, pc3-1066, 1333 mhz kit
Crusial RealSSD C300
Seagate Barracuda 5900.3 2 TB
Ik zou het maar al te prettig vinden als ik wat tips kan krijgen hoe dit is op te lossen.
Zelf denk ik aan overstappen op een heel andere kaart, echter deze leek me helemaal goed omdat het een high-end kaart is die ook nog een stil is. (en dat is wel een voorwaarde)
De specs van mijn systeem:
AMD Phenom II X6 1055T
Seasonic M12II Bronze 750 W
LG CH10LS20 (10x, SATA-300, dual-layer, Zwart, Retail)
Microsoft Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit)
Coolermaster CM 690 II
Asrock 870 Extreme3 met 1.6 bios (laatse versie dus)
Kingston ValueRam dual channel 4 gb, pc3-1066, 1333 mhz kit
Crusial RealSSD C300
Seagate Barracuda 5900.3 2 TB
Ik zou het maar al te prettig vinden als ik wat tips kan krijgen hoe dit is op te lossen.
Zelf denk ik aan overstappen op een heel andere kaart, echter deze leek me helemaal goed omdat het een high-end kaart is die ook nog een stil is. (en dat is wel een voorwaarde)