Ik zit met een vreemd probleem....sinds een paar dagen bezit ik een macbook pro 2011 2,0 Ghz i7 15" (macbook pro 8,2 MC721LL/A), maar wanneer ik verbinding probeer te maken met het draadloze netwerk in huis krijg ik constant de melding: Time out.
Ik draai Snow Leopard 10.6.7, alle updates zijn gedraait....
De verbinding wordt gemaakt met een Fritzbox! 7340 van XS4ALL, alle laatste firmware draait hier op. De verbinding is zowel al een keer WPA2 TKIP als AES geweest, maar beide geen effect.
Heb ook de verbinding tijdelijk op WEP gehad, probleem blijft.
Heb het kanaal van de Fritzbox al een keer of 3 verandert, van 13 naar 3, van 3 naar 1. Maar dit lost het probleem ook niet op.
Ps. Ik heb ook een 5 jaar oude Macbook, deze kan gewoon verbinding maken en heeft vol bereik. Op Macrumors loopt ook een topic met dit probleem, maar ze hebben nog geen oplossing gevonden.
Ik draai Snow Leopard 10.6.7, alle updates zijn gedraait....
De verbinding wordt gemaakt met een Fritzbox! 7340 van XS4ALL, alle laatste firmware draait hier op. De verbinding is zowel al een keer WPA2 TKIP als AES geweest, maar beide geen effect.
Heb ook de verbinding tijdelijk op WEP gehad, probleem blijft.
Heb het kanaal van de Fritzbox al een keer of 3 verandert, van 13 naar 3, van 3 naar 1. Maar dit lost het probleem ook niet op.
Ps. Ik heb ook een 5 jaar oude Macbook, deze kan gewoon verbinding maken en heeft vol bereik. Op Macrumors loopt ook een topic met dit probleem, maar ze hebben nog geen oplossing gevonden.
Iemand van jullie enig idee wat er mis kan zijn?Hello everybody,
Has any of you noticed any wifi problems with his new macBook Pro 2011?
Problems like frequent dropouts, slow ping times, lost packages and weakness to connect to a network, when every other device has no problem to do so?
Me and many others are having quite a hard time with our new mbp's and yet Apple doesn't seem to acknowledge the issue.
There is a large ongoing discussion on Apple support communities (34474 views, 314 posts):
https://discussions.apple.com/messag...ageID=13388253
But yet no solution or official statement from Apple.
It seems very strange to me that mac rumors hasn't promoted such a hot subject till now.
Please if you experience the same problems, post your thoughts here so that maybe someone will notice and do something about it.
Thanks a lot.
[ Voor 40% gewijzigd door Greenfielt op 02-05-2011 17:19 ]