Toetsenboard layout win7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnonymous
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:08
De zoveelste topic over toetsenboard layout in win7.
Ik vind de layout namelijk behoorlijk slecht.

Wat ik wil is dat als ik ' of " invoer dat deze gelijk verschijnen, dat lukt me door bijvoorbeeld US english layout te kiezen.
Maar dan heb ik het probleem dat de Alt-Gr + 5 geen euro teken vertoont.
Als ik NL layout kies dan heb ik wel dus een goed gedrag van Alt-Gr maar dan de ' moet met spatie en dat is heel irritant bij programeren.
Ik weet dat ik gewoon twee layouts kan doen en dan wissellen, of alt getal gebruiken. maar ik vroeg me af of er een layout is waarbij het allemaal out of the box goed werkt, iemand zo iets gevonden?
dus ' en " meteen verschijnen en alt-gr met euro teken, @ op juiste plek enz?

behoorlijk kieskeurig, maar ach het is gewoon zo veel fijner als het lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Standaard US (dus niet US international of US-english) kiezen, dan ben je van die quotes af. En verder het hele euro-teken links laten liggen en die anderhalve keer dat je een euroteken nodig hebt, gewoon "EUR" tikken ipv dat ellendige teken.

Genoeg toetsenborden waar het niet eens op zit, ik zie ze eerder zonder als met.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:14
Of alt + 0128, das ook een euroteken ;) Beter lezen, dat wilde je dus niet 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Rupie op 02-05-2011 15:20 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Belgisch AZERTY. Werkt ook perfect :)

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big Womly schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:06:
Belgisch AZERTY. Werkt ook perfect :)
... speak of trolling...
Met AZERTY zit de helft van je zinvolle toetsen verkeerd en alle leestekens zijn langdurig op vakantie naar verre oorden. Dat is helemaal de hel.
Duitse, Poolse en Zweedse alfabetklavieren zijn allemaal werkbaar, maar AZERTY is écht ondoenlijk als je qwerty gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thilium
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-07 21:32
Gewoon US Standard kiezen. Dan werkt alles precies zoals het op een normaal QWERTY-toetsenbord staat.
Pagina: 1