Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:13
Op Engadget verscheen een week of wat geleden een artikel over de Maestro C van Evolve III: een tablet met drie opstartbare OS'en, kickstand en toetsenbord die direct dienst doet als hardcover voor het scherm.

Ik ben best wel nieuwsgierig naar dit knappe staaltje design. Het is voor mij erg aantrekkelijk om een apparaat te hebben waarvan ik het scherm gewoon kan loskoppelen, net als de Lenovo U1. Vooral het optioneel zijn van het toetsenbord vind ik erg prettig.

Ik wilde hier gaan ranten over dat de website kut in elkaar zat en dat je niet kon registreren, maar ik check net nog een keer en inene is er een hoop verbetert en aangepast. Blijft mijn volgende vraag over: hoe groot is de kans dat dit product überhaupt op de markt komt en wat zijn de kansen dat het bedrijf, indien het levert, toch binnen een paar jaar over de kop gaat? Ik wil graag een aanspreekpunt behouden voor mijn hardware, voor het geval het ding *kuch*kuthptx1270*kuch* het begeeft. Enige ervaringen hier met startups?

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Ik gaat deze toch ff bumpen, zou graag een antwoord willen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Misschien komt dat omdat jouw topic hier niet hoort :)
Als het een android is, hoort ie waarschijnlijk hier: Android

[ Voor 42% gewijzigd door Frozen op 07-05-2011 23:09 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en dan weer discussie krijgen dat hij gemoved moet worden naar het meomo gedeelte :X Die duscussie heb ik al eens eerder gehad. Ik laat hem lekker hier staan.

Er lijkt overigens niet veel vraag naar dergelijke tablets als deze... Het asus transformer topic loopt daartegen letterlijk storm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
En dat is dus het probleem, ik heb naar de Transformer gekeken maar wederom weer een tablet die op Andriod draait. Dat maakt hem voor mijn schoolapplicaties nutteloos en daarom ben ik dus zo nieuwsgierig naar deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook nog de asus slate:
http://www.anandtech.com/...d-and-eee-slate-tablets/5

Met een i5-470UM, 12.1" IPS scherm, de accuduur zou overigens wel vrij brak zijn.. Maar dan heb je ook wat.

En zeg nu zelf, windows 7 met 1024*600 is niet echt luxe.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Het hoeft ook niet echt luxe te zijn, maar ik wil wel graag een toetsenbord die ik kan gebruiken voor als het echt nodig is. Het mooie aan de Maestro C vind ik dat ie meteen een hardcover is, dus hij heeft nog een toegevoegde waarde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
YAY! Dit maakt mij blij, ze staan op Computex! Nog steeds geen leuke prijzen maar goed... Ik heb in ieder geval een klein beetje hoop dat deze daadwerkelijk uit gaat komen. Count me in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een herorganisatie op GoT is er nu wel ruimte voor dit soort topics: Overige.

offtopic:
Wat een weirde naam voor een subforum trouwens 8)7
Pagina: 1