Prijswaarschuwing voor totaal wenslijst?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:06
Wellicht dat het ergens mogelijk is, maar ik zie het nog niet:
Ik heb de onderdelen voor een nieuw systeem in m'n favoriete wenslijst staan. Ooit wil ik dit gaan kopen, als de totaalprijs interessant genoeg is. De prijs van de afzonderlijke onderdelen is niet interessant, enkel het totaal.

Ofwel: kan ik een prijswaarschuwing krijgen als de totaalprijs onder een ingesteld bedrag komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:10

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Dat lijkt me toch ook niet zo interessant? Als het allemaal verschillende winkels zijn, wordt het allemaal maar duurder omdat je verschillende verzendkosten krijgt?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Als de pricewatch het totaal inclusief verzendkosten kan berekenen, dan moet daar toch ook een notificatie op kunnen?

Afgezien daarvan: wat er nu in m'n lijst staat is ~220 euro. Ik zou graag een waarschuwing willen bij 180 euro, kijk ik dan wel wat de verzendkosten gaan doen (en dan let ik echt niet op vijf of tien euro meer omdat ik alles bij 1 shop wil, of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Is een vrij pittige berekening. Zeker in het verleden hadden we daar geen goede manier voor om e.e.a. binnen een seconde te door te kunnen rekenen.

Met de huidige bestelkostenberekencode is dat wel beter, waardoor dat argument uit het verleden wat minder sterk meeweegt. Nu zorgt eigenlijk vooral ons chronisch gebrek aan tijd en (dus) chronische (over)vloed aan todo's en nieuwe ideeen dat ik je enkel kan vertellen dat het idee best leuk is en vziw ook wel vaker om gevraagd is... Maar wanneer het uitgewerkt wordt? Je kan iig de voortgang volgen.

[ Voor 7% gewijzigd door ACM op 03-05-2011 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Dank voor het aanmaken van een devtrack item - ik wacht het geduldig af!