Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-05 16:08
En ja hoor. Er komt weer een nieuw deel uit in de Need for Speed reeks. Dit keer "The Run".
Met dit topic wil ik zoveel mogelijk informatie verzamelen over dit nieuwe deel.

The Run gaat draaien op de Frostbite 2 engine!

Wel geinig dat dit keer ook voor de Nintendo 3DS een versie (tegelijkertijd?) uitkomt.

Trailer:

YouTube: Need For Speed: The Run | Teaser Trailer

Comment van de officiële EA site:
t’s called The Run. An illicit, high-stakes race across the country. The only way to get your life back is to be the first from San Francisco to New York. No speed limits. No rules. No allies. All you have are your driving skills and sheer determination as you battle hundreds of the world’s most notorious drivers on the country’s most dangerous roads. In Need for Speed The Run, you’ll weave through dense urban centers, rocket down icy mountain passes and navigate narrow canyons at breakneck speeds, all the while evading a relentless police force prepared – and willing – to use lethal force to take you down.
Screenshots (Officiële NFS: The Run website)
http://www.needforspeed.com/therun/media/screenshot

Trailers
YouTube: ‪Need for Speed The Run -- Run For The Hills Gameplay Trailer‬‏ - YouTube

Preorder:

http://www.needforspeed.com/therun/store

Verwachte releasedate:

15 november 2011

Bronnen:

http://www.needforspeed.com/therun
http://www.nintendolife.c...o_3ds_and_wii_in_november

[Voor 9% gewijzigd door hmmmmmmmmmpffff op 28-07-2011 22:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:33
klinkt een beetje als cannonbal / gumball idee!
mij lijkt het wel leuk! alleen het hangt er vanaf in welke vorm ze het gaan gieten. Kan je onderweg van auto wisselen etc etc?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-05 16:08
T7D_Sneezy schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:50:
mij lijkt het wel leuk! alleen het hangt er vanaf in welke vorm ze het gaan gieten. Kan je onderweg van auto wisselen etc etc?
Daar is helaas niet niet heel veel over bekend!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Idd, klinkt leuk. Het lijkt me leuker als je een hele stage in dezelfde auto moet rijden die ook kapot kan. In de trailer zie ik al wel een moment dat je van auto moet wisselen. Ik hoop dat er geen nitro en dat soort onzin in zit.

Eigenlijk appart dat nog niemand een eerder op het idee is gekomen de Gumball/Cannonbal Run in een game te stoppen (ik snap het wel, Gumball wilde wat minder publiciteit). Maar het klinkt wel heel tof, je kan het helemaal opzetten zoals de Gumball en nog groter omdat het toch maar een game is.

[Voor 14% gewijzigd door Marzman op 07-05-2011 10:10]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-11-2021
In de echte gumball gaat dat toch ook niet :+ :)

Hebbe hebbe hebbe :) shift 2 vond ik maar bagger, hopen dat ze dit tot een goed eind brengen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 21:58
PS3 Need For Speed: The Run £24,99 (€ 28,39) (Pre Order) (Gratis verzenden)

Amazon.co.uk: http://www.amazon.co.uk/E...qid=1311205630&sr=8-9

Let op: De betaling geschiedt pas zodra de game wordt verzonden. De wisselkoers kan in november anders liggen.

[Voor 31% gewijzigd door Jumpman op 22-07-2011 16:39]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Tweaker682
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01-2019
Maar de demo van need for speed the run komt vandaag toch in de psn store te staan of vergis ik me nu??
Of is het alleen de amerikaanse store??
Vraag me af hoe laat de store nu vandaag precies geupdate word zie nog geen demo van the run.

• Tweaker682
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01-2019
ok ik ben nu de demo van the run aan het downloaden op de ps3 uit de psn store , ff checken of dit echt zo'n gave racegame is met die nieuwe game engine.

• Jumpman
Iemand de demo al gespeeld en een mening?

Ik ben nu de demo ook aan het downloaden voor de PS3, ik ben benieuwd.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 07:31

MazeWing

passionate & cynical

Ik heb gisteren even de demo op de xbox360 gedaan en ben niet onder de indruk.
De framerate heeft het zwaar te voorduren en kakt behoorlijk vaak in. Ik denk dat ie schommelt tussen de 25-30fps. Verder ziet het er ook niet zo veel mooier uit dan bijvoorbeeld een hot persuit.

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• Jumpman
Zojuist een tijdje beide beschikbare tracks gereden met de Lamborghini. Wat me opviel:

Het geluid rock hard;
De 'wauw'verschijnselen zijn leuk gedaan;
Meer van hetzelfde (Need For Speed Hot Pursuit 2010);
Het 'houdt de auto's bij elkaar om het spannend te houden script zit er weer in';
Frame rate issue's;
Het voelt een beetje als er moest een NFS komen, dus raffelen we deze even af.
Je kan door rotsblokken heen rijden.

Ik heb deze goedkoop kunnen pre-orderen voor de PS3, maar ik zit wel te denken om deze te annuleren. Morgen nog maar eens spelen.

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-05 16:12
Jumpman schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:50:
Iemand de demo al gespeeld en een mening?

Ik ben nu de demo ook aan het downloaden voor de PS3, ik ben benieuwd.
Ik heb hem gedownload en gespeeld, maar helaas bleek m'n Logitech GT Force stuur niet te werken in de demo.
Ik hoop dat dat wel in de officiële release wel ondersteund wordt.
Het spel an sich vind ik namelijk wel de moeite waard om te hebben, maar racen met de controller vind ik geen racen.

• Jumpman
Jumpman schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:32:
PS3 Need For Speed: The Run £24,99 (€ 28,39) (Pre Order) (Gratis verzenden)

Amazon.co.uk: http://www.amazon.co.uk/E...qid=1311205630&sr=8-9

Let op: De betaling geschiedt pas zodra de game wordt verzonden. De wisselkoers kan in november anders liggen.
Game gecancelled, te druk met FIFA 12, BF3, U3:DD en COD:MW3. Ik vond de demo niet overtuigend genoeg, ik pik hem wel een keer op als hij onder de € 20,00 is (en dat zal niet heel lang duren, op Internet is er weinig animo voor door het geweld van alle andere titels).

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Warez

[Voor 96% gewijzigd door PWM op 15-11-2011 15:32]

An  a day keeps the doctor away.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:08
Volgende keer graag een TR aanmaken

[Voor 93% gewijzigd door PWM op 15-11-2011 15:32]

Crypto.com cashback tips

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 11:31
Vermaak me wel met The Run :)

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Prima spel, erg leuk. Alleen zijn de missies steeds meer van hetzelfde.
Al maakt de politie het wel weer leuk.
Niet race missies zijn wat saai en te gemakkelijk, maar goed, ze leuken het verhaal een beetje op

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Knip

[Voor 97% gewijzigd door PWM op 15-11-2011 15:32]

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Eerste indrukken van pc versie:

- Opening met trage, niet te skippen, intro met quicktime events
- Meer trage niet te skippen filmpjes tussen de zaken door
- Graphics soso en zonder AA, wel kleurig
- Herkend mijn controller niet ook met met xbox 360 controller emulatie moet dus met keyboard spelen

+ Aardig concept
+ Leuke muziek

Kortom console port waar voor de pc geen enkele moeite in gestoken is. Maak de graphics op orde, zorg dat je gewoon alle directx controllers ondersteund en quicktime ? Quicktime ? weg ermee ! Het is 2011 nietwaar.

Snelle conclusie : Niet teveel geld voor betalen en pas oppakken als de eerste patch geweest is.

[Voor 4% gewijzigd door HaseMike op 15-11-2011 16:19]

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

PC versie had ik gedownload, maar de controls werden niet opgeslagen. Nu eindelijk wel!
Dus meteen de PC versie besteld! :) Spel is heerlijk!

Kan niet wachten. :D

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-05 10:19
in dit spel kun je het gas en de rempedalen niet instellen voor logitech force wheel.
dus dit wordt niets.

• Kw4kje
Dit spel moet je ook niet met een stuur spelen, te veel arcade daarvoor. Gamepad speelt het prettigst.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:38
Heb hem ook ff gespeeld, tis wel vermakelijk. Grafisch niet egt een hoogstandje, besturing is ronduit slecht, veel lag op m'n keyboard input. Waarom pakken ze de handling van Shift 2 niet? Wel al een boel dikke auto's tegen gekomen, Golf MK1 laag op BBS, Initial D AE86, Fairlady 240Z, Oer-Quattro, enz...

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• HaseMike
  • Niet online
Raced toch wel erg grappig als tussendoortje bij office werk. Ernstig jammer dat hij mijn controller niet ondersteunt, een Hama X-style RF. Is en blijft een slecht omgezette console port. Waarom besteden ze hier zo weinig aandacht aan ? 1 weekje extra werk voor AA ondersteuning en directx controllers en wie weet heb je me als klant als hij in de 9,99 bak ligt.

Aan de andere kant moet ik eerlijk zijn, na het weggegooide geld aan MW3, heb ik weinig zin om ooit nog wat voor een game uit te geven, tenzij het helemaal top is. Veel te veel console rommel en half af spul op de markt helaas.

[Voor 24% gewijzigd door HaseMike op 15-11-2011 21:58]

• NoFearCreations
Waarom ben je super snel op z'n time challenge, maar tegen tegenstanders niet vooruit te branden.
En natuurlijk ga je met je $100.000 supercar offroad racen??

Volgens mij hebben de makers van dit spel echt geen flauw benul van hoe het er in het echt aan toe gaat.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• rossinl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:10

rossinl

Audio/Videophile

En ja hoor, de volgende console port met een fps cap van 30..niet fijn speelbaar met een snelle racegame.

Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:38
NoFearCreations schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:51:
Waarom ben je super snel op z'n time challenge, maar tegen tegenstanders niet vooruit te branden.
En natuurlijk ga je met je $100.000 supercar offroad racen??

Volgens mij hebben de makers van dit spel echt geen flauw benul van hoe het er in het echt aan toe gaat.
Gaan we de NFS serie nu echt vergelijken met de real world, dit wordt eng ;)

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05 10:28

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Misschien ben ik gek, maar hoe ontsnap je uit die auto? (x opkeyboard doet niks)

Edit: spel opgestart zonder stuur aangesloten. Nu werken de keyboard controls wel.

[Voor 52% gewijzigd door Ghostrider op 16-11-2011 22:02]

Asus Zenbook i7 256gb

• rossinl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:10

rossinl

Audio/Videophile

Soms moet je op enter drukken, soms op spatiebalk.

Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2

• HaseMike
  • Niet online
Omdat dit spel veel controllers niet correct ondersteund moet je bij die vreselijke quicktime events, je controller uitzetten en het spel overnieuw opstarten zodat je een paar keer op return en de spatiebalk kan drukken. Welke malloot heeft deze game getest ?

Misschien iets voor de overheid om een grote waarschuwing op geporte game te zettan, net zoals op sigaretten ? "Pas op: Deze game is een console port en kan uw geestelijke gezondheid schaden".

2 weken meer aandacht aan deze racer en het had een prima spel geweest. Nu ook nog leuk, maar hier en daar bijzonder irritant en zonder AA

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:25
Ik heb hem gisteren op de Xbox 360 gespeeld en ik vind het echt een goede game. Niet te vergelijken met de demo... de demo (weliswaar op de GamesCom, tijdje terug alweer) speelde niet lekker. De volledige game daarentegen, heerlijk. Verhaallijn is best grappig uitgewerkt en ik heb echt het gevoel dat ik er keihard voor moet racen.

Graphics zien er ook niet slecht uit.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 12 Space Gray 128GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• NoFearCreations
De besturing is echt vreselijk "consolized", net zoals aim assist in een fps, staat hier steering assist altijd aan. Je bent gewoon aan het vechten om de auto van de ideale lijn af te krijgen. Ook lijkt de auto gewoon af en toe scripted in te houden, hoe hard ik ook gewoon op pijl naar boven blijf rammen, hij klimt niet in de toeren.

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

NoFearCreations schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:52:
De besturing is echt vreselijk "consolized", net zoals aim assist in een fps, staat hier steering assist altijd aan. Je bent gewoon aan het vechten om de auto van de ideale lijn af te krijgen. Ook lijkt de auto gewoon af en toe scripted in te houden, hoe hard ik ook gewoon op pijl naar boven blijf rammen, hij klimt niet in de toeren.
Tja, tegen de berg op wil je wel eens wat langzamer rijden....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• NoFearCreations
Een Porsche 911 GT2 RS4.0 blijft bergop waarts ook gewoon gaan hoor.
Net zoals die BMW M3 GTS, die eigenlijk met pijn en moeite 250kmp-h haalt.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:26

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb iets raars met mijn Logitech Force momo stuurtje. Het herkent alle funcies wel, maar als ik ga rijden lijkt hij continu de rem te activeren. Als ik in het windows control panel kijkt, staat de axis uitslag gewoon neutraal.

Map ik in het spel de rem naar een knopje, werkt het prima (alleen wil ik graag analoog kunnen remmen ipv op een knopje drukken).

Ik kan binnen het spel maar bijzonder weinig aan de controller configureren, maar kan ik binnen windows oid nog iets wijzigen om dit te verbeteren?

• Kw4kje
Speel zelf niet met stuur, maar misschien moet je in je logitech profiler, combined pedals aanvinken.

[Voor 20% gewijzigd door Kw4kje op 18-11-2011 15:50]

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2020

ride277

Cooled by Noctua

Heeft iemand enig idee hoe ik de driver check omzeil die bij de start van het spel wordt gedaan? Er wordt namelijk om drivers gevraagd die hier niet stabiel zijn; 285.38.

| system specs |

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-05 11:58
Nu ongeveer een uurtje gespeeld op de PC icm een XBOX360 controller.
Voelt arcade aan maar ziet er wel gelikt uit.

Zoals NFS altijd wel is, zit er wel een sfeer in de game!

Wat minpuntjes:
-bij bepaalde races moet je x aantal auto's inhalen, als je dat hebt gedaan kan je zo hard rijden als je wil maar volgens mij kan je er niet meer inhalen?
-grip offroad is veelste goed, shortcuts zijn daarmee dus ook echt handig :).

Maar verder kan ik me wel vermaken met deze game, zit nu bij stage 2 en rijd je langs die afgronden enzo, en dat is toch wel kick om te zien!

Edit: de andere autos zijn ook erg vet om te zien, like always. Zitten echt een paar erg mooie en bijzondere autos bij (bijv. een oude M3, zoals eerder in dit topic verschenen de Golf Mk1 verlaagd+ bbsjes. etc etc)

[Voor 15% gewijzigd door rCk op 19-11-2011 17:08]

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Kw4kje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:49:
Speel zelf niet met stuur, maar misschien moet je in je logitech profiler, combined pedals aanvinken.
top, werkt! Had die software niet geinstalleerd omdat de standaard windows driver prima werkte, tot bij dit spel dus. software erop, en assen defineren en gaan.

Thanks

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 15:59
rCk schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:51:
Nu ongeveer een uurtje gespeeld op de PC icm een XBOX360 controller.
Voelt arcade aan maar ziet er wel gelikt uit.

Zoals NFS altijd wel is, zit er wel een sfeer in de game!

Wat minpuntjes:
-bij bepaalde races moet je x aantal auto's inhalen, als je dat hebt gedaan kan je zo hard rijden als je wil maar volgens mij kan je er niet meer inhalen?
-grip offroad is veelste goed, shortcuts zijn daarmee dus ook echt handig :).

Maar verder kan ik me wel vermaken met deze game, zit nu bij stage 2 en rijd je langs die afgronden enzo, en dat is toch wel kick om te zien!

Edit: de andere autos zijn ook erg vet om te zien, like always. Zitten echt een paar erg mooie en bijzondere autos bij (bijv. een oude M3, zoals eerder in dit topic verschenen de Golf Mk1 verlaagd+ bbsjes. etc etc)
Helemaal mee eens. Die frostbite2 engine tovert mooie beelden op het scherm, maar je moet geen realistische race ervaring verwachten.

Helaas is het met een 4850 1GB en een X2 550 als systeem geen beginnen aan. Alles op low en de resolutie een stap lager maakt the run speelbaar, maar alleen in buiten gebieden. De races in de steden zijn om te janken. Je rijdt 200+km/h, maar je lijkt stil te staan.

Een minpunt is dat de bonuspunt-berichten midden in beeld verschijnen (in ieder geval op mijn resolutie), waardoor je het verkeer niet meer goed kunt zien :|

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-05 19:03
Vandaag opgepikt voor pc en op zich wel aardig arcade vermaak mits je met een gamepad speelt, maar bij mij lopen de cutscenes echt extreem erg out of sync. Geen idee wat het veroorzaakt maar het irriteert enorm.
Iemand anders daar last van (gehad) of klopt er bij mij gewoon iets niet?

[Voor 15% gewijzigd door Nephalem op 21-11-2011 00:52]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:28
Jumpman schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:58:
[...]

Game gecancelled, te druk met FIFA 12, BF3, U3:DD en COD:MW3. Ik vond de demo niet overtuigend genoeg, ik pik hem wel een keer op als hij onder de € 20,00 is (en dat zal niet heel lang duren, op Internet is er weinig animo voor door het geweld van alle andere titels).
Bovendien denk ik dat het gedoe rond Forza4 en Porsche EA geen goed heeft gedaan. :/
Ik heb het zelf ook niet gekocht.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-05 09:28

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

What the fuck, lees net dat de game gecapped is op 30FPS?

Dat is een grap toch, dit menen we toch niet?!
En die environments zijn ook lekker opgeschoten de afgelopen 4 jaar...not.
Het enige waar vooruitgang in zit zijn de car models zelf, en zelfs dat ziet er niet veel beter uit.

Console port to the max.
Waar zijn de tijden van HP2? DAT was een racegame, dit is gas geven en een beetje proberen te sturen terwijl je met debiele politie AI zit te fucken terwijl je je irriteert aan de 30FPS cap.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Nol_NL
Als je je eigen systeem verziekt met downloaden, moet je later niet zeuren dat uitgevers niet meer willen investeren, met als gevolg slechte ports. Ik geef ze geen ongelijk, alleen is het jammer voor de echt NFS fans. Op de console is het een prima game :)

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-05 10:56

Format-C

PSN (GT7) Vale46_NL

Alsof piraterij op consoles niet bestaat... :O

Add me @ PS id: Vale46_NL

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-05 19:03
Nol_NL schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:33:
Als je je eigen systeem verziekt met downloaden, moet je later niet zeuren dat uitgevers niet meer willen investeren, met als gevolg slechte ports. Ik geef ze geen ongelijk, alleen is het jammer voor de echt NFS fans. Op de console is het een prima game :)
Kip en ei verhaal.

Zijn genoeg voorbeelden van games op de pc waarvoor gamers met liefde geld neerleggen, luie ports en extreem late pc releases vallen daar niet onder. Uiteraard zijn er van die types die gewoon alles downloaden omdat het kan, maar daar hebben met name de Xdoos en Wii net zoveel last van.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Nol_NL
Ook op de console heb je er last van... Ze komen niet voor niets allemaal met een online pass of iets dergelijks aanzetten. Maar de winst op games is op de console groter, hierdoor snap ik best dat een uitgever niet teveel in een systeem wil investeren, als je bij voorbaat al weet dat de meeste toch gratis gaan downloaden. Het is inderdaad de kip en het ei verhaal en een oeverloze discussie. Maar het gevolg vind ik niet meer dan logisch.

Misschien is er geen personeel meer voor een goeie port van NFS ;)

" Het aantal illegaal gedownloade games is de afgelopen 5 jaar met bijna 20% gestegen. Cijfers van firma Envisional zeggen ook dat de top 5 meest gedownloade games van 2010 online bijna een miljoen keer gekopieerd zijn.

De game-industrie vreest dat mensen hierdoor niet meer bereid zijn te betalen voor hun spellen. Sommige gamers zijn het hier niet mee eens.

Volgens de game-industrie is iedere illegale download echter diefstal en zijn eerlijke prijzen het alternatief. Andy Payne, voorzitter van de Britse Vereniging voor Interactieve Entertainment (UKIE), vindt dat de industrie al redelijke prijzen rekent. "Je kan de game iedere dag van het jaar spelen. Dat is veel waard."

Banenverlies

Eerder dit jaar verschenen berichten dat illegale downloads de industrie honderden banen kosten. Ook levert dit miljoenen euro's verlies op. De UKIE is echter terughoudend met het geven van schattingen. "

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:19
Juist even gespeeld en ik dacht echt dat ik even een aantal jaren terug in de tijd zat. Wat een slechte graphics 8)7 Misschien komt het omdat ik de laatste weken teveel BF3 heb gespeeld. Men zegt van MW3 dat het er niet zo hedendaags uitziet, maar het ziet er echt wel beter uit als deze need for speed(die ik overigens op ultra speel).

Vorig jaar heb ik met veel plezier hot pursuit gespeeld, dat was nu nog eens een echt goede nfs game, deze ga ik wel uitspelen waarschijnlijk, maar niet met zo'n plezier.

edit: na driver update van 11.10 naar 11.11 heb ik de indruk dat de graphics beter zijn, maar ik heb wel af en toe artifacts. Ik lees overal op internet dat er nog mensen dit hebben. Btw ik heb een ATI 4870 1 GB

[Voor 17% gewijzigd door skelleniels op 21-11-2011 22:48]

http://specs.tweak.to/16567

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik vind het spel op zich nog wel vermakelijk, maar een topper is het zeker niet. Waar ik me wel heel erg aan erger is de ' actie tussenfilmpjes'. bv de ontsnapping in Vegas en de ontsnapping aan het begin: er word van je verwacht op bepaalde toetsen te drukken, die aangegeven worden als console toetsen. Op de PC dus lekker niet duidelijk wat je nu moet doen. Zit je als een idioot op random op je toetsenbord te drukken.

Als je toch altijd door gaat uiteindelijk, laat deze acties dan achterwege...

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05 08:21

H.Boss

Hugo Boss

Weet iemand of je AA kan forceren in nvidia control panel voor NFSTR? Het lukt mij in ieder geval niet. Kan iemand het testen?

En wat is beter AA of MSAA?

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• hpt870
MrJoker1985 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:04:
Weet iemand of je AA kan forceren in nvidia control panel voor NFSTR? Het lukt mij in ieder geval niet. Kan iemand het testen?

Probeer het met Nvidia Inspector (Hier te vinden).

Zie ook: http://www.guide4games.co...k-screen-lagging-no-sound

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:20
Met mijn 9800GTX+ krijg ik bij full-screen enkel zwart scherm (spel loopt wel door) en als ik weer windowed doe heb ik wel beeld... Vreemd en stom. Maar ik experimenteer verder.

No Gillette, No Minette

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-05 11:58
hpt870 schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:28:
[...]

Helemaal mee eens. Die frostbite2 engine tovert mooie beelden op het scherm, maar je moet geen realistische race ervaring verwachten.

Helaas is het met een 4850 1GB en een X2 550 als systeem geen beginnen aan. Alles op low en de resolutie een stap lager maakt the run speelbaar, maar alleen in buiten gebieden. De races in de steden zijn om te janken. Je rijdt 200+km/h, maar je lijkt stil te staan.

Een minpunt is dat de bonuspunt-berichten midden in beeld verschijnen (in ieder geval op mijn resolutie), waardoor je het verkeer niet meer goed kunt zien :|
Ik heb een Q9550 (3.6 ghz) met een GTX270, loopt allemaal erg goed op max. Kan je weer het verschil ATI en Nvidia goed merken...

Die bonuspunten zijn idd beetje jammer. Verder ben ik nu al voorbij Chicago, volgens mij een 1200-1300km verwijderd van NY. Al met al een leuk spel :)

• SizzLorr
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

hpt870 schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:28:
[...]

Om eerlijk te zijn vindt ik dit toch echt een van de realistische "street racing: spellen. De manier waarop de auto uitbreekt als je teveel gas geeft in de bochten, als in de berm komt en je wil terug de weg op dan gaat dat moeilijk, massatraagheid, hoe er rekening wordt gehouden met het wegdek, over het algemeen hoe de autos reageren op de input is imo zeer realistische.

Waar ik me aan stoor is de indiscriminant "offroad detectie". Je als je ook maar net iets te ver van de weg af gaat dan ben je ineens total loss terwijl de situatie eigenlijk wel houdbaar is. Heel irri als je denkt af te kunnen snijden door binnendoor te vliegen.

[Voor 14% gewijzigd door SizzLorr op 26-11-2011 23:43]

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 18:57
rCk schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:55:
[...]

Ik heb een Q9550 (3.6 ghz) met een GTX270, loopt allemaal erg goed op max. Kan je weer het verschil ATI en Nvidia goed merken...

Die bonuspunten zijn idd beetje jammer. Verder ben ik nu al voorbij Chicago, volgens mij een 1200-1300km verwijderd van NY. Al met al een leuk spel :)
Het is meer dat zijn CPU niet toereikend is, en .. een GTX 270 bestaat niet =D
die 4890 is goed genoeg voor ultra, maar met een dualcore moetje het niet gaan proberen nee ;d

Sowieso kan het ook een driver probleem zijn, ik speel met een 580, maar the run loopt (door die cap) maar op 30 fps @ 25-30% gpuload, wat erg irritant is want het spel hapert soms als een idioot -.-
Het recht dus weer : een oerlelijke console port (kijk naar het Escape knopje NA een race .. (daar staat Close, maar omdat het escape knopje groter is als zon random knopje op de xdoos, valt het CLO onder het escape knopje, en staat er dus alleen SE .. Hoezo console port :( )

en dat idee met pirate, das onzin, ze moeten games die een pure console ripoff zijn goedkoper maken (geen moeite in een spel stoppen voor de PC = geen 60 euro maken (kennelijk zijn console mensen blij met brakke graphics voor 60 euro 8)7 )

• hpt870
Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:06:
[...]

Het is meer dat zijn CPU niet toereikend is, en .. een GTX 270 bestaat niet =D
die 4890 is goed genoeg voor ultra, maar met een dualcore moetje het niet gaan proberen nee ;d

Sowieso kan het ook een driver probleem zijn, ik speel met een 580, maar the run loopt (door die cap) maar op 30 fps @ 25-30% gpuload, wat erg irritant is want het spel hapert soms als een idioot -.-
Dus je zegt dat ik beter mijn cpu kan upgraden dan mijn gpu?

Verder las ik hier dat er mogelijk plannen zijn om de fps cap te verwijderen. door middel van een patch.

"That was revealed during last Friday’s Live Chat with Jason and Brian. As the producers stated, NFS: The Run’s future patch will be based on its community feedback and they are already looking at addressing this framerate limitation."

• Zen!th
Eerlijk gezegt zou ik ze allebei upgraden -.-
Want een dual core is niet echt meer van deze tijd zegmaar :$
Ik speel op men oude pc vloeiend met een gts 250 en een Q6700 op medium/high ;)
T spel vraagt wel redelijk wat cpu, dus dat kan een glitch zijn (omdat het van die *u* consoles geript is)
(console games zijn cpu bases, niet gpu)
die pc met die 580, zit een 2500k in (4.3ghz quad core) op 30% cpu gebruik, das meer als bij BF3 zowat:p)
dus ik verwacht dat bij jou meer je cpu het niet bij houd!

• SizzLorr
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:58:
Eerlijk gezegt zou ik ze allebei upgraden -.-
Want een dual core is niet echt meer van deze tijd zegmaar :$
Ik speel op men oude pc vloeiend met een gts 250 en een Q6700 op medium/high ;)
T spel vraagt wel redelijk wat cpu, dus dat kan een glitch zijn (omdat het van die *u* consoles geript is)
(console games zijn cpu bases, niet gpu)
die pc met die 580, zit een 2500k in (4.3ghz quad core) op 30% cpu gebruik, das meer als bij BF3 zowat:p)
dus ik verwacht dat bij jou meer je cpu het niet bij houd!
Waar baseer jij deze stellingen op?

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• Zen!th
welke stellingen?
Ik kijk bij mezelf naar gpu/cpu load enzo (en met mijn oude GTS250)
die is ongeveer vergelijkbaar met een 4850 .. en jij speelt het op low, met lagere resolutie(en die kaart zou echt wel beter moeten kunnen :$)

• MrDirect
  • Laatst online: 19-05 21:16
Ik heb die race naar New york helemaal uitgespeeld, maar ik vond er maar weinig aan. Had al bijna spijt van m'n aankoop (xbox)

Online racen is echter super leuk ! Elkaar opzij duwen tegen een boom aan, of de binnenbocht nemen en de ander opzij drukken... Echt geweldig, ik zit soms gewoon hardop te lachen om een actie die ik zie.

Maar ze zeggen vaak dat een PC versie lagt en issues heeft, maar mijn god.... Zelfs op de xbox loopt die vast! Hele textures die missen, rij ik ineens in een soort van polygone vlakken rond enzo.... bizar slecht.

Anoniem: 404687

Gisteren gekocht en de race naar new york al bijna uitgespeeld. Is er daarna nog wat leuks te vinden of niet ? Vind het tot nu toe niet heel erg geweldig qua verhaal...

p.s. Speel hem op de PC met een Xbox 360 controller. Alleen hij start niet automatisch full-screen op terwijl het wel is ingesteld. Moet hem steeds zelf in instellingen even op kleinere resolutie zetten en dan weer full-screen. Best irritant. Is er geen script/tool om het stukje achter de .exe aan te passen zodat die full-screen opent ?

[Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 404687 op 29-11-2011 10:44]

• MrDirect
Anoniem: 404687 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:33:
Gisteren gekocht en de race naar new york al bijna uitgespeeld. Is er daarna nog wat leuks te vinden of niet ? Vind het tot nu toe niet heel erg geweldig qua verhaal...
Zie hierboven, nee niks verder te doen. Alleen die challenges dan. En online natuurlijk.

Oke, nou dan is het weer een mooie geld verspilling. Online doe ik over het algemeen nooit. Vind het spel zelf uitspelen altijd wel leuker dan online. Vind het wel slecht van NFS dat het offline game niet zo uitgebreid is nu!

• Roger1991
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-12-2018
MrJoker1985 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:04:

Maakt niet zo heel veel uit alleen is MSAA iets beter dat verbeterd de graphics

Link : Wikipedia: Multisample anti-aliasing

Zojuist dus The Run lange race uitgespeeld. Vind het niet echt een moeilijk spel en verhaal erg kort! Spijt dat ik hem gekocht heb zeg! Niet te vergelijken met de vorige NFS series. Echt niet aan te raden voor iemand die meer offline gamed dan online!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-05-2021

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 404687 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:58:
Zojuist dus The Run lange race uitgespeeld. Vind het niet echt een moeilijk spel en verhaal erg kort! Spijt dat ik hem gekocht heb zeg! Niet te vergelijken met de vorige NFS series. Echt niet aan te raden voor iemand die meer offline gamed dan online!
Probeer hem nu maar eens op extreme, kom dan nog maar eens verkondigen dat het een makkelijk spel is.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Anoniem: 366845

Zojuist The Run gewonnen, mijn tijd 02:29:14. Al een tijdje niet zo intens naar mijn PS3, bomen en tegenliggers lopen schreeuwen. Buren zullen wel blij zijn dat ik hem uitgespeeld heb. Ik ga hem nog wel eens doen maar dan wat relaxter. Ik had een gemiddelde snelheid van 201km/h totdat ik in downtown new york belandde, tot nu toe één van de beste "op het puntje van je stoel" race spellen die ik heb gespeeld.

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-05 18:49
rCk schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:55:
[...]

Kan je weer het verschil ATI en Nvidia goed merken...
Volgens jouw redenering kun je dit spel dus beter op een 6600GT spelen dan op een HD6990. Maargoed, als jij denkt dat nVidia per definitie beter is zal ik je die illusie niet verder ontnemen :+

Crucial Ballistix PC8500 (D9GMH) @ 1620,4 MHz || Team Xtreem Dark PC6400 (ProMOS) @ 1460,6 MHz

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 15:59

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ben blij dat ik hem niet zo heel duur heb kunnen krijgen als ik de verhalen zo hoor, maar waar kan ik mijn icoontje instellen?

Ik ben al ingelogd in Autolog (website) maar daar kan ik niets veranderen en in The Run zelf kan ik ook niets doen. Als ik op dat nfs icoontje klik (standaard) dan kom ik alleen op mijn profile pagina...

Leuk als je icoontjes vrijspeelt en ze niet uitleggen hoe je dit kunt veranderen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• MrDirect
Ik heb ook werkelijk geen idee. Ook hebben sommige onderschrift onder hun namen staan , maar ik heb ook dus geen idee waar ik dat zou moeten aanpassen. Profile icons, profile backgrounds, als je erachter komt, laat het hier dan ook even weten !

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 15:59

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ik las dat je ergens op Select / Back moet drukken.

-imiddels gevonden-

Via de 9 knop (waar de select zit bij controllers van consoles) zit het autologmenu van mijn Rumblepad.

Toen kon ik alles aanpassen.

[Voor 56% gewijzigd door Frostbite op 15-12-2011 22:19]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:41
Nu zou ik dit spel voor de PS3 willen gaan kopen op amazon uk (21,99 pond) voor 1 van de kinderen.
Echter heeft die het Engels nog niet voldoende onder de knie. Ik neem aan dat die amazon versie alleen de engelse taal kent (?)

Nu vraag ik me af of in dit spel (veel) gesproken wordt of instructies/ondertiteling wordt gebruikt ?
Of is de versie die je in NL koopt ook in het engels ?

Kan ik de online pas dan onder ons gebruikte NL account gebruiken ?

Prijs verschil met NL is namelijk wel erg groot, maar het moet wel praktisch zijn.
M.a.w het maakt niet uit of ik deze in NL of UK koop ?

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32
Na dit spel al heel lang via de minder legale manier gespeeld te hebben hem ik hem eindelijk gekocht (PC)!

Heel vet, moest alleen asap de ingame voice eruit knikkeren want dat gooide bijna roet in het eten. Klopt het dat ik online er vaak wordt uitgescheurd door tegenstanders met merkbaar snellere auto’s? Of zuig ik nog gewoon?: )

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• MrDirect
evilpin0 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:08:
Na dit spel al heel lang via de minder legale manier gespeeld te hebben hem ik hem eindelijk gekocht (PC)!

Heel vet, moest alleen asap de ingame voice eruit knikkeren want dat gooide bijna roet in het eten. Klopt het dat ik online er vaak wordt uitgescheurd door tegenstanders met merkbaar snellere auto’s? Of zuig ik nog gewoon?: )
Ik denk het laatste ;) De auto's verschillen amper, met de meeste auto's kun je ook winnen. Sommige auto's hebben wel betere wegligging, waardoor de bochten beter gaan en ze dus de bocht uitkomen met een hogere snelheid. En met starten lijkt het soms alsof je achterliggers sneller kunnen en je dus gewoon inhalen, maar dat komt door het draften....

• evilpin0
Draften? Was dat? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
Wil iemand de group objectives unlocken? Solo heb ik voor mplayer alles geunlocked wat ik speel (super car)

Nu de group nog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:08
evilpin0 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:04:
Wil iemand de group objectives unlocken? Solo heb ik voor mplayer alles geunlocked wat ik speel (super car)

Nu de group nog
Pc, PS3, 360?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
PC, sorry :)

• evilpin0
In der begine werd ik zwaar geownt; na aardig wat oefening kom ik nu mee met de "pro's :)

YouTube: Need for Speed The Run 2012 09 11 17 54 21 940

[Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 12-09-2012 08:27]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee