Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
De kast in de PriceWatch is hier te vinden : pricewatch: Enermax SpineRex .
Ik heb de specs (SKU en EAN) even toegevoegd, maar dat had je zelf ook kunnen doen door rechtsboven op 'specs verbeteren' te klikken.
Ik heb de specs (SKU en EAN) even toegevoegd, maar dat had je zelf ook kunnen doen door rechtsboven op 'specs verbeteren' te klikken.
Ik bedoelde meer in de richting van, dat jullie de prijs kunnen toevoegen !
Ik heb gezien dat jullie database dat zelf doet, maar zo te zien mist tie nog wel iets dan..
Volgens mij kun je dat hier ook bestellen bij die sites, vandaar dat ik het er neer gezet heb, en die shops kan ik zelf niet toevoegen
Ik heb gezien dat jullie database dat zelf doet, maar zo te zien mist tie nog wel iets dan..
Volgens mij kun je dat hier ook bestellen bij die sites, vandaar dat ik het er neer gezet heb, en die shops kan ik zelf niet toevoegen
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Zolang er geen EAN of SKU (productcode) bij een product staat kunnen er geen automatische koppelingen gemaakt worden. Als je dus twee winkels ziet die een sku en een ean hebben, kan je die dmv het knopje 'specs verbeteren' aan het product toevoegen. Dan zullen de shops (mits ze hun eigen feed hebben geupdate) bij de eerstvolgende import bij het betreffende product staan met de juiste prijs.Soundstorm2010 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 17:26:
Ik bedoelde meer in de richting van, dat jullie de prijs kunnen toevoegen !
OK, ty voor de informatie.. Ik zal er in de toekomst beter op gaan letten