Mijn voodoo 2 heeft het een tijd goed gedaan, totdat: Jahoor vastlopers en bij het spelen van bv. need for speed Porsche 2000, na het opstarten van het spel gaat de pc direct terug naar het bureaublad. Iemand de gouden tip? Ik ben in bezit van Compaq pc, P3,630 mhz,64 mb geheugen.
Verwijderd
Origineel of kopie ??
En staat je voodoo2 wel ingesteld bij de 3d settings.. (in start menu bij dat spel kijken..)
En de nieuwste drivers, ook belangrijk.. weet alleen niet of er nog iets te vinden is op www.3dfx.com
En staat je voodoo2 wel ingesteld bij de 3d settings.. (in start menu bij dat spel kijken..)
En de nieuwste drivers, ook belangrijk.. weet alleen niet of er nog iets te vinden is op www.3dfx.com
Nieuwste drivers al geinstal. Had geen resultaat.
3dx staat ook ingesteld, helpt dus ook niet.
Soms ook vervormde kleuren, beeld instellingen ook al geprobeerd, helpt ook al niet.
Nog meer suggesties voor mijn haperende Voodoo2 kaart?
3dx staat ook ingesteld, helpt dus ook niet.
Soms ook vervormde kleuren, beeld instellingen ook al geprobeerd, helpt ook al niet.
Nog meer suggesties voor mijn haperende Voodoo2 kaart?
is ie oc? dan krijg je soms vervormde kleuren en dergelijke
(standaard loopt ie denk ik op 93MHz)
welk windows draai je en welke directx? de laatste drivers van 3dfx zijn voor dx7
welk windows draai je en welke directx? de laatste drivers van 3dfx zijn voor dx7
Wat is oc?
Ik draai met windows 98 SE en DX 7.0
Van mijn 64 mb geh. is 77% beschikbaar, zou dit de oorzaak kunnen zijn?
Ik draai met windows 98 SE en DX 7.0
Van mijn 64 mb geh. is 77% beschikbaar, zou dit de oorzaak kunnen zijn?
Verwijderd
Ik heb wl eens gehad dat mijn 2 voodoo 2's er agf en toe gewoon mee ophielden. Dan herkende mijn systeem ze niet meer
Moest ikeen paar keer de dirvers opnieuw installeren en opnieuw osptarten en dan deden ze het weer.
Kijk eens of je bij beeldschermopties enzo ook wijzigingen in je voodoo 2 kan maken. Dat kon ik dan dus niet, tot dat ikweer een paar keer de drivers er opnieuw opgezet had.
Moest ikeen paar keer de dirvers opnieuw installeren en opnieuw osptarten en dan deden ze het weer.
Kijk eens of je bij beeldschermopties enzo ook wijzigingen in je voodoo 2 kan maken. Dat kon ik dan dus niet, tot dat ikweer een paar keer de drivers er opnieuw opgezet had.
Ha, probleem opgelost.
Hardwareversnelling van beeldscherm(instellingen) van volledig naar geen verschoven.
Hardwareversnelling van beeldscherm(instellingen) van volledig naar geen verschoven.
Verwijderd
Volgens mij kost het dan enorm veel van je prestaties hoor. Lijkt me niet dé oplossing.Op zondag 18 maart 2001 21:01 schreef tca het volgende:
Ha, probleem opgelost.
Pagina: 1