Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500
In theorie kan je denk ik wel GET en POST requests doen met jQuery en het resultaat op scherm printen, maar meer dan een proof-of-concept denk ik niet dat het gaat worden. Ik zou gewoon een live demo doen, of een screencast opnemen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Een demo die zelf alles invult? Ik zou de mensen laten invullen, zo krijgen ze de feeling van je applicatie. Als ze gewoon moeten kijken terwijl alles automatisch wordt ingevuld zullen ze rap verveeld zijn.
OkkE heeft ook een leuk idee, een screencast. Maar dan moet je alles er rond ook goed doen om evenals de interesse niet te verliezen. (Bv. Zonder geluid, of juist met irriterende geluiden, daar zou ik al niet naar kijken)
OkkE heeft ook een leuk idee, een screencast. Maar dan moet je alles er rond ook goed doen om evenals de interesse niet te verliezen. (Bv. Zonder geluid, of juist met irriterende geluiden, daar zou ik al niet naar kijken)
Het zou idd kunnen vervelen, maar vind het wel een leuk idee.
Maar met chaining zou het wel makkelijk te programmeren moeten zijn.
Maar met chaining zou het wel makkelijk te programmeren moeten zijn.
Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500
Ik weet niet of het voor testen of demo'en is, maar anders kun je ook eens naar Selenium kijken.
Je kunt tests ook afspelen, wat je in feit een demo geeft.
Je kunt tests ook afspelen, wat je in feit een demo geeft.
Als het echt puur voor een demo is, is een screencast (video dus) wel de beste oplossing als je het mij vraagt.418O2 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:35:
Ik zou dan een screencast maken, dan is het tempo ook iets beter te bepalen.
[ Voor 63% gewijzigd door Bosmonster op 02-05-2011 09:51 ]
Als je wil prototypen is dit misschien iets: http://handcraft.com/
Hallo met Tim
Pagina: 1